Увага!

Благодійний ярмарок - 24.04.24

24 квітня 2016

"Конкурс соціальної реклами" (прод.)

18-22 квітня відбувся "Конкурс соціальної реклами"

(Допис про конкурс малюнків «Все в твоїх руках!» )

Листи учнів школи для дитини, яка вживає наркотики.


Ви дурні, якщо досі не зрозуміли,
що наркотики – це смерть!
Йел Мандела

Любий друже! Я звертаюсь до тебе, тому що хочу допомогти тобі вибратись з тієї ями, в яку ти мимоволі падаєш.
А все ж починалось з банальної цікавості. Чи не так? «Спробую один раз»,- думав ти , – шкідливих наслідків не буде!». Брехня! Я знаю.
Я хочу зрозуміти, мій любий друже, для чого ти марнуєш своє життя? Є така народна поговірка: «Порятунок потопаючих – справа рук самих потопаючих». А якщо потопаючий не хоче себе рятувати? Залишити все як є? А, можливо, все-таки витягнути з того «болота», в яке ти потрапив? Як би я хотіла це зробити – витягнути тебе!
Знай, наркотик – безжалісний палач, котрий потребує: «Вкради, вбий, дістань чергову дозу, прийми її, або я піддам тебе моторошним тортурам». Непотрібно залежати від наркотиків. Ти губиш себе, рідних. А про існування «легких наркотиків забудь! Не існує!!!»
Я сподіваюсь, що ти, мій любий друг, ще не схожий на завзятого наркомана? Зовнішність людини, котра вживає наркотичне зілля, далека від привабливого.
Наркоманія – це порожні очі, що оживають тільки, побачивши таблетку або шприц з черговою дозою, це аморальні душі, це тіла, що корчяться в судомах від «ломки», це інфекційні хвороби, це СНІД, це тяжкі злочини, це причина самогубств, це горе мільйонів батьків, дружин, чоловіків, зруйновані сім’ї, незатребувані таланти, віддані почуття, зламані долі. І все це страшна плата за коротку мить штучної радості- радості помилкової, фальшивої.
Буду рада, якщо ти, любий друг, задумався над моїми словами. Зрозумій, час, в якому ми живемо, дуже непростий. Важко знайти себе в житті, не заплутатись, не зламатись, не підкоритись «Королеві Голці». Вона вабить і привертає, а потім жорстоко вбиває. Я думаю, ти знайдеш у собі сили позбутися цього ярма, якщо сам сильно цього захочеш.
Так, буде важко, але з допомогою нових технологій та підтримкою рідних можна зробити неможливе.
Дуже важливо, щоб молоде покоління сказало:«НІ – наркотикам».
Так, всі ми смертні, але нехай це буде потім, коли ми поживемо, отримаємо задоволення від життя, виростимо дітей і внуків, залишимо по собі добру пам'ять. А що таке наркоман? Жах буття в пошуках дози, сльози рідних та рання смерть.

Кость Юлія ,9-Б клас.

* * *

Наркотик – не зачинені
двері кімнати, де тужить
особистість.
Двері, якої ведуть в прірву буття.

Привіт, дорогий! Якщо тобі сьогодні випала нагода прочитати цього листа – не втрачай її. Хочу просто побалакати з тобою, ні, не так як це роблять всі інші, по– особливому. Так, як говорять близькі люди, друзі.
Згадай яким було твоє життя раніше. Згадав? Я теж знаю яким воно було: твій маршрут був завжди однаковісіньким: в школу – зі школи, в школу – зі школи, і так щодня. Нудно, чи не так? А що сталося потім? Щось пішло не так? Чи, можливо, ти сам чекав такого повороту? А яке ж твоє життя зараз? Це ж суцільне очікування. Ти знайшов вихід з цієї буденності, та чи вірний? Я не знаю, які наркотики ти приймаєш, але знаю точно – ти від них залежний. А хіба це те чого ти чекав, мріючи про свободу та різноманітність? Над тобою все ще є контроль, контроль цих речовин. Можливо, в черговій дозі ти знаходиш рішення проблем, ліки від будь-якого недугу…
Не здається оманою? Вони відбирають твою свободу, заводять у в’язницю власного тіла, адже без чергової дози вже неможливо жити. Ти ж сам знаєш, як це називається, так, так, саме те, що ти подумав – залежність.
Я не знаю, хто ти, любий друже, та я, безперечно, знаю, що в твоїй голові. Я читаю тебе як книжку, так само просто та безтурботно. Я бачу тебе наскрізь. Жартую? Ні… Тому що кожен, хто любить «відчуття польоту» думає однаково. А ти хочеш бути оригіналом, ти і був ним. Та відповіси мені, шановний, чому ти перетворюєшся на жалюгідну копію? Я знаю, що ти теж не любиш китайські, дешеві підробки, так само, як і я. Знаєш чому? Тому що вони швидко виходять з ладу і їх не можна полагодити. То чому ж ти стаєш однією з таких підробок?
Ти знаєш, я вільна… А ти ні. Я буду вільна і завтра, і через «мільйон» років також. Адже я бачу світ в своїх фарбах, а не крізь призму диму. Хочеш бути вільним, як я? Тоді, мій любий друже, залиши це все, поки не стало пізно, поки ти ще оригінал, поки чогось вартий.
І пам’ятай, я люблю тебе, моя дорога і вільна людина.

Шаламай Олександра, 9-Г клас. 
* * *
Лист до дитини – наркомана

Зупинись! Задумайся на хвилину про своє майбуття без цієї огидної речовини. Уяви ти виріс здоровим, щасливим. Закінчив школу, поступив до університету, знайшов кохання. Мати й батько гордяться тобою. Ти одружуєшся. Будуєш свою сім’ю. А тепер уяви себе батьком. Твій син чи донька росли начебто хорошими дітьми, а в один момент вони змінились. Стали агресивними по відношенню , зникають з дому, а ти хвилюєшся, не можеш знайти собі місце, намагаєшся допомогти дитині, а вона тебе відштовхує. Уявив? А тепер подумай, чи ти хотів би такого майбутнього для себе? Якщо ні, то чому зараз ти робиш так з своїми батьками? Подумай, чи потрібно тобі це. Адже ти раніше жив якось і без наркотиків, то навіщо приймати їх зараз? Ти руйнуєш своє майбутнє, а ти міг би стати кимось, бути корисним в світі! Цим вчинком ти губиш не тільки себе, а й батьків, які подарували тобі життя, які так піклуються про тебе і люблять тебе. То ж прошу тебе оговтайся, дитино! Зрозумій, що життя – це прекрасна річ, а, вживаючи наркотики, ти втрачаєш цю прекрасну річ. Цим ти просто ставиш хрест на своєму майбутнє! Благаю тебе зупинись! Не подавай поганого прикладу іншим! Ти заслуговуєш на життя, повне щастям, на «позитивне» життя! То ж не дай наркотикам відібрати це в тебе! Вір в себе!

Лопатіна Анастасія, 9-Г клас

* * *

Привіт, Катюша!

Як твої справи? До мене дійшли чутки, що ти стала наркоманкою. Це правда? Навіщо це тобі? Я пам’ятаю тебе ще маленькою і знаю, що ти сама ніколи б на це не наважилася. Ти потрапила в погану компанію, ці люди псують тебе і твоє життя. Ти подумай, уяви, що з тобою буде, до чого призведе постійне вживання наркотиків. Ти ж, напевне, знаєш, що це шлях, який веде тебе в нікуди, в прірву, з якої не вибратись, якщо вчасно не зупинитись. Подумай про своїх рідних та близьких, що буде з ними? Невже тобі все одно? Зупинись! Наркотики – це не вихід! Найди в собі сили і бажання почати все з чистого аркуша, а ми в свою чергу тобі допоможемо і підтримаємо тебе. Якщо захочеш, то ти навіть зможеш пройти курс лікування в спеціальному наркологічному центрі, де тобі обов’язково допоможуть.

Прислухайтесь до моїх порад, не псуй своє життя!

Твоя знайома, Анастасія.

* * *

Привіт. Незвичайний друже! Як твої справи? Я ось дізналася про твоє захоплення наркотиками. Розумію, ти господар свого життя і сам вирішуєш, як тобі слід чинити. Але дозволь мені бути поруч з тобою, допомогти тобі чимось. Можливо, ти потрапив не в ту компанію, або у тебе щось трапилось? Розкажи мені, довірся… Обіцяю, це буде між нами.
Я впевнена в тому, що ти розумієш, які будуть наслідки від вживання цієї «вбивці».
Ти став для мене дорогою людиною. Згадуючи моменти проведені з тобою, на обличчі з’являється усмішка. Я не хочу тебе втрачати. І ніхто не захоче. З усіх ситуацій є вихід, не забувай. Давай разом шукати його, і чим швидше, тим краще. Адже на нас чекає ще стільки справ і цікавих пригод!

Немає коментарів:

Дописати коментар