Українська мова (до 12.04)
Профільний рівень (10-А, 10-В)
- Імениник як самостійна частина мови. Категорії числа і роду: параграфи 55-58; виконати №№404-407, 411-412.
- Відмінювання іменників: параграф 59, виконати №№419, 420, 425.
- Стилістичне використання кличного відмінку: виконати: 418, 421, 422, 423.
- Прикметник як самостійна частина мови: пар. 60; виконати №№431, 433.
- переглянути відео про іменник та відео про прикметник
- Ступені порівняння прикметників. Повні і короткі форми прикметників.§61,62.Виконати вправи:436,439,442,445
- Творення відносних і присвійних прикметників §63.Виконати вправи:448,449,451,453
- Займенник як самостійна частина мови.§64,65.Виконати вправи:457,458,459,462,465 + Відеурок!
- Числівник як самостійна частина мови.§66.Виконати вправи:471,474.
- Розряди числівників за значенням. Групи числівників за будовою.§67.Виконати вправи:468,480
- Відмінювання числівників.§68.Виконати вправи:486,489,490,491
- Написання числівників.§69.Виконати вправу 494
Рівень стандарт (10-Б)
- Розрізнення прислівників і співзвучних сполук: параграф37; виконати №№310-312
- Написання не, ні з різними частинами мови: параграф 38; виконати №№315, 318, 321.
- Іменник. Рід іменника: параграф 40; виконати №№341-344.
- переглянути відео про іменник
Українська література (до 12.04)
Для всіх 10-их класів
- В.Винниченко: вивчити біографію; прочитати новелу "Момент"; дати характеристику оповідачу і Муся. (віедо-екранізація)
- Леся Українка: вивчити біографію; опрацювати поезії "Слово, чому ти не твердая криця...", "Contra spem spero" (її вивчити напам'ять); прочитати драму-феєрію "Лісова пісня" (відео з фільмом)
- Угрупування «Молода муза» (ст.184).Виконати завдання 1,2 на ст.185
- Вивчити біографію Лесі Українки на ст.186-188.Опрацювати поезії: «Стояла я і слухала весну», «Мріє, не зрадь!»(ст. 190-195)
- Прочитати драму-феєрію «Лісова пісня» , дати характеристику дядькові Левові, Мавці, Лукашеві,Килині(ст.196-217)
- Микола Вороний - відеурок
Зарубіжна література (до 12.04)
- У групі "Зарубіжка" в ліцеї №11 м.Мукачева ви зможете почерпнути багато корисного для себе, а також отримати відповіді на питання.
- Оскар Уайльд «Портрет Доріана Грея»;
- М. Метерлінк «Синій птах»;
- Паоло Коельо «Алхімік».
Англійська мова (до 24.04)
- Тема: Живопис
- Лексика по темі: c. 169-171 (підручник О. Карпюк) // c. 175 ( Л.Морська) – для 10 Б класу
- Читання тексту (Впр. 6 с. 169)
- Виконання вправ 1, 2 с. 171 + вправи 1 - 4 с. 71 - 73 (WB)
- Рекомендовано відео для перегляду: http://learnenglishteens.britishcouncil.org/youtubers
- Опрацювати граматичний матеріал (Past Perfect; Past Perfect Continuous ): c. 117 (підручник О. Карпюк) // c. 250 ( Л.Морська) – для 10 Б класу
- Виконання вправ!
- Впр. 3,4,5 с. 73 – 74 (WB)
- Тема : Спорт
2. Читання тексту Впр. 3 с.190 (О. Карпюк), Впр. 1 (а) с.46 Л. (Морська)
3. Виконання Вправ у (WB):
· 1-4, с. 83-84, 1-3 с.84-85, 1-3 с. 85-86
· рекомендоване відео для перегляду!
4. НОВЕ! Завдання, Самостійна робота
Історія України (до 12.04)
- «Масові репресії. Сталінська Конституція» (для 10-Б)
- Опрацювати п-ф 26, висновки, відповісти на запит. 1-10, 14 усно, 13 – письмово
- термінологія: тоталітаризм, репресії, культ особи, номенклатура, ВЛКСМ, марксизм-ленінізм.
- хронологія: 1930-ті рр- період масових політичних репресій; грудень 1934р. –перший «кіровський процес» ; грудень 1936р – Сталінська Конституція СРСР ; січень 1937- Конституція УРСР ; 1937-1938рр.- «великий терор» в Україні
- Переглянути відео1, відео 2
- «Національно-культурне життя радянської України» (для 10-Б)
- Опрацювати п-ф 27, висновки, відповісти на запит. 1-11 усно, 13- письмово в зошит (скласти таблицю «Розвиток культури України в 1920-1930рр)
- Персоналії: Володимир Липський, Данило Заболотний, О. Богомолець, Є. Патон, Лесь Курбас, Г. Верьовка, Б. Лятошинський, О. Довженко, Василь Липківський.
- Підготувати повідомлення про одного з цих діячів (на вибір).
- Відео1, відео 2
- Тема: Українські землі у складі Румунії: Опрацювати: параграфи 29-30 (автор О.Гісем), параграфи 57-58 (В.С.Власов); конспект із ЗАВДАННЯМИ
- Культурне життя на західно-українських землях: конспект, завдання, презентація
- Радянсько-німецькі договори та західноукраїнські землі: О.Гісем Параграфи 33,34//
Параграф 59,60 Власов ; (1,2,3,4 письмово питання ст.253) ; презентація - ЗАВДАННЯ
Всесвітня історія (до 30.04)
- Японія в міжвоєнний період (1918-1939рр). (10-Б) Опрацювати п-ф 29-30, Відео, відпов. на запит. 1-12 усно, 13, 15 – письмово в зошит. Персоналії: Такасі Хара, Танака Гаїті, імператор Пу,
- Індія: конспект з завданням, презентація
- Країни Середнього та Близького Сходу: завдання, відео
- Країни Латинської Америки Терміни: олігархія, латифундія, каудильйо, хунта
- Нове завдання
Особистості: Ж.Варгас, Л.Карденас, Ф.Батіста, А.Сандіно
ОПРАЦЮВАТИ параграф 16, презентація
ПРАКТИЧНА РОБОТА ст.169-172 (ЗАВДАННЯ для класів Віри Георгіївни)
відповісти на запитання до кожного поданого в підручнику уривку з джерела
Громадянська освіта (до 24.05)
- Ринкова економіка
- Економіка домогосподарства
- Підприємництво
- Ринок праці
- Лобіювання інтересів
- Практичне заняття (до 14.05)
- Інтеграція та глобалізація (до 15.05)
- Міжнародні відносини та міжнародне право
Економіка (до 12.04)
- Опрацювати параграфи: 49-51; Виконати тестові завдання на ст.190
- Опрацювати тему12. «Доходи в ринковій економіці», Виконати тестові завдання на ст. 212; Узагальнюємо знання на ст. 213; Презентація
- Опрацювати параграфи 60-61, Презентація
Алгебра (до 12.04)
- Правила обчислення похідних. §37, ст. 292; виконати №№ 37.1 – 37.14
- Рівняння дотичної. §38, ст. 301, виконати №№ 38.1 - 38.14
- Ознака зростання і спадання функції. §39, ст. 306; виконати №№ 39.1 – 39.17
- Точки екстремуму функції. §40, ст. 317; виконати №№ 40.4 – 40.13
- САМОСТІЙНА РОБОТА (ЗДАТИ ДО 09.00 РАНКУ 6 КВІТНЯ на електронну адресу вчителя)
Геометрія (до 12.04)
- Додавання та віднімання векторів: §18, ст. 168; відео; виконати №№ 18.1 - 18.12; 18.26; 18.27.
- Множення вектора на число. Гомотетія: §19, ст. 177; відео; виконати №№ 19.1 – 19.16
- САМОСТІЙНА РОБОТА (ЗДАТИ ДО 09.00 РАНКУ 6 КВІТНЯ на електронну адресу вчителя)
Біологія (до 12.04)
- Спадковість і мінливість людини. - опрацювати конспект
- Типи мутацій - опрацювати конспект
- §32, 33. Причини мутацій. Мутагенні фактори (фото 1, 2, 3)
- Тестування Життєвий цикл клітини. Інтерфаза.
- Тест до теми Репродукція та розвиток організмів
Географія (до 12.04)
Африка: географічне положення, політична карта, природні умови і ресурси, населення.Господарство країн Африки.
Субрегіони Африки
Єгипет. Місце країни в регіоні та світі
Єгипет. Населення
Фізика (до 12.04)
Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект).
- Тема. Тверді тіла (кристалічні та аморфні). Монокристали, полікристали. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали та їх властивості: підручник §34, презентація;
- Тема. Механічна напруга твердих тіл. Закон Гука, модуль Юнга: підручник §35, презентація;
- Тема. Розв’язування задач: опорний конспект.
- Виконати лабораторну роботу № 7
- Пропоную виконати проект на одну із запропонованих тем:
- Явища змочування та капілярності у живій природі.
- Використання явищ змочування та капілярності у техніці.
- Рідкі кристали та їх застосування.
- Що міцніше: стрижні чи трубки однакового діаметру.
При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Кузьменко Іван 11-Б). Виконати проект до 10.04.2020
Приступаємо до вивчення розділу Термодинаміка.
- Внутрішня енергія і способи її зміни §36, Виконати впр 36 ( 2,4). Відео 1, відео 2
- Робота в термодинаміці. §37, Виконати впр 37 (1,4) Відео 1, відео2
- Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. §38 виконати впр 38 (2,3) , відео 1, відео2
- Оборотні та необоротні процеси. Другий закон термодинаміки. Підручник §39(пункт 1), конспект.
- Теплові двигуни. Цикли теплових машин. Коефіцієнт корисної дії (ККД) теплових машин. Цикл Карно. Холодильна машина. Підручник §39(пункти 2 – 5), презентація, відео 1, відео 2 , Виконати впр 39 (1, 4)
Хімія (до 03.05)
- Завдання
- Обчислення за хімічними рівняннями, якщо реагент містить домішки.
Опрацювати пар.15 з підручника Хімія. 10 клас (авт. О.В.Григорович) - його можна завантажити ; виконати впр. 225, 226, 231, 232 (ст.97)
- Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів.
10-А: Опрацювати пар.32, виконати впр. 6, 8, 9 (ст.175-178) ;
10-Б, 10-В: опрацювати пар. 23, виконати впр. 2, 3, 4, ст. 123-132
- Жири як представники естерів. класифікація жирів, їх хімічні властивості. Мило. Мийна дія мила.
10-А: опрац. пар.33 (ст. 179-182), викон. впр. 20, 21 (ст. 186)
10-Б, 10-В: опрац. пар. 23 (ст. 126-132), викон. впр. 5, 6, 8, 9 (ст. 133)
- Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення і поширення в природі. Глюкоза. Будова і хімічні властивості глюкози.
10-Б, 10-В: §25 (ст.136-140), виконати впр. 6, 8, 9 (ст. 140)
Для всіх: виконати самостійну роботу №7 (на вибір варіант)
- Складні вуглеводи: сахароза, крохмаль, целюлоза
10-Б, 10-В: §§ 26-28, виконати впр. 7 (ст. 143), впр. 6, 9 (ст. 145), впр. 12 (ст. 149)
Для всіх: виконати самостійну роботу №8 (на вибір варіант)
Нітрогеновмісні органічні сполуки. Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви. Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метаноліну, аніліну. Одержання аніліну.
Нітрогеновмісні органічні сполуки. Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви. Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метаноліну, аніліну. Одержання аніліну.
10-А: §§40-42, виконати впр. 10, 11 (ст. 211), впр. 4, 10 (ст. 217, 218)
10-Б, 10-В: §§ 29, виконати впр. 10,9 (завдання для самоконтролю), впр. 6, 8 (додаткові завдання) (ст. 158)
- КОНТРОЛЬНА РОБОТА.
Потрібно виконати один із запропонованих варіантів. Обов‘язково відповіді надсилати до 15:00 на електронну адресу lyceum11chemistry@gmail.com
Трудове навчання (технології) (до 12.04)
За попередньою інформацією, конкурс «Воскресни, писанко» відбудеться 9 квітня. Писанки та композиції виготовляємо дистанційно (вдома). Роботи виконуємо в таких техніках:
1. Писанки:
- Дряпанка
- Мальованка
- Зернівка
- Писанка, прикрашена бісером
- Писанка, виготовлена в техніці квілінг
- Писанка, виготовлена з глини
- Традиційна писанка, розтопленим воском
2. Тематична композиція: «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»
Інформатика (до 31.05)
Учням, які навчаються у групах Ганни Степанівни, пропонується продовжити навчання під час карантину через Гугл Класи. Щоб потрапити до свого класу, потрібно отримати від вчителя код. Для цього, будь ласка, заповніть форму. Код прийде на вказану електронну пошту. Не зволікайте: чим скоріше приєднаєтесь до класу, тим більше часу матимете на виконання завдань.
Учням, які навчаються у групах Віталії Василівни та Вікторії Іванівни.
Для того, щоб оволодіти матеріалом, рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект). Створені проекти відправити на електронну пошту зазначену в опорних конспектах. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Петрова Ірина 10-В).
Оскільки багато хто вводить у формі невірну електронну адресу, розміщую коди для кожного класу, а також коротку інструкцію того, як приєднатись до класу. Не зволікайте, завдання самі не виконаються…
Код для учнів 10 класу djiui4t
Для того, щоб оволодіти матеріалом, рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект). Створені проекти відправити на електронну пошту зазначену в опорних конспектах. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Петрова Ірина 10-В).
- Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг: презентація; опорний конспект;
- Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа: презентація; опорний конспект;
- OCR-технології для розпізнавання паперових документів: презентація; опорний конспект, матеріали до уроку №47;
- Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс: презентація; опорний конспект;
- Практична робота №5. «Виконання основних процедур роботи з електронними документами»: презентація; опорний конспект, матеріали до уроку №49.
Немає коментарів:
Дописати коментар