Українська мова (до 12.04)
- Опрацювати за посібником Авраменка теми: "Словосполучення", "Головні і другорядні члени речення", "Класифікація речень", "Односкладні речення", "Ускладнене речення".
- Стильові особливості словотвору: параграф 41; виконати №№412, 415, 416.
- Стильові особливості частин мови: параграф 42; виконати №№419, 418, 424.
- відео1, відео 2, Відео3
- З посібника О.Авраменка повторити теми: «Відокремлені члени речення. Складне речення»
- Уживання синтаксичних одиниць у різних стилях.§43.Виконати вправи:427,430
- Інформаційні мовленнєві жанри.§44.Виконати вправи:432,438,439
- Діалогічні жанри.§45.Виконати вправи:442,445,447
Українська література (до 12.04)
- Г.Тютюнник: вивчити біографію; прочитати новелу "Три зозулі з поклоном". За посібником Аврвменка опрацювати паспорт твору. (відео1, відео2)
- Ліна Костенко: вивчити біографію;опрацювати поезії: "Страшні слова, коли вони мовчать" (вивчити напам'ять), "Хай буде легко, дотиком пера", "Недумано, негадано"; прочитати роман і у віршах "Маруся Чурай".(відео)
- Опрацювати поезію Ліни Костенко «По сей день Посейдон…»(ст.177-178)
- Прочитати роман Л.Костенко «Маруся Чурай».Охарактеризувати образи Марусі, Гриця і Івана Іскри.Виконати завдання 1,2,3,5,7 на ст.192,193 та завдання1-6 на ст.194
Зарубіжна література (до 12.04)
У групі "Зарубіжка" в ліцеї №11 м.Мукачева ви зможете почерпнути багато корисного для себе, а також отримати відповіді на питання.
- Вивчити уривок напам'ять Пауль Целан «Фуга смерті»
- Прочитати:
- Ернест Гемінгвей «Старий і море»;
- Габріель Гарсія Маркес «Стариган із крилами».
Англійська мова (до 24.04)
- Тема: Кіно. Театр.
2. Виконання (Впр. 1 с. 183)
3. Читання тексту (Впр. 2 с. 187-188)
4. Написання твору «My favourite film» (Впр. 1 с. 186)
Рекомендовано відео для перегляду: http://learnenglishteens.britishcouncil.org/youtubers
- Тема : Життя молоді
2.Повторення слів по темі «Характер» Впр.3, 4 с. 209
3. Читання тексту Впр. 2 с. 204 - 206
4.Повтореня граматичного матеріалу Infinitive (Впр. 1, 2, с.210 - 211)
5.Виконання Впр.3, 4, 5 с. 212
- Тема : Життя українських підлітків
2. Виконати Впр. 2 с. 215.
3. Написання твору «A typical Ukrainian Teenager» !
4. Виконання Впр. 3 с. 216, Впр. 1 с. 217
- Життя молоді : Завдання, Самостійна робота
Історія України (до 25.05)
Розділ 5. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИРеволюція Гідності: презентація, відео1, відео2
Україна в системі міжнародних відносин. Презентація
Українська культура в період незалежності. Презентація
Всесвітня історія (до 20.05)
- Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст. : опрацювати параграф 17, прочитати додаткову інформацію
- Близькосхідний конфлікт. Завдання. Фото 1, фото 2
- Країни Латинської Америки. Завдання. Фото1, фото 2
- Повторення. Держави Азії, Африки та Латинської Америки. Завдання
- Міжнародні відносини. Презентація
Економіка (до 12.04)
- Опрацювати параграфи: 50-52; Виконати тестові завдання на ст.201
- Опрацювати теми 12-13; Виконати тестові завдання на ст. 219, 232; Узагальнюємо знання на ст. 233; Презентація 1, Презентація 2, Презентація 3
- Опрацювати параграф 60, Презентація
Математика (Алгебра + геометрія) (до 01.05)
Повторяємо вивчене, готуємось до ЗНО.Перегляд відеоматеріалів
Біологія (до 29.05)
- Антропічний вплив людини на атмосферу, гідросферу, грунти.
- Еволюція людини. Етапи еволюції людини. §48-50 + додаткові матеріали
- §53, 54. Антропічний вплив на біорізноманіття. Екологічна політика України
- Червона книга України та Чорний список видів тварин (фото 1, 2)
- З 27.04 по 30.04 готуємось до контрольних робіт за графіком. Творчі проекти «Селекція рослин, тварин, грибів, бактерій»
- Параграфи 63—64. Застосування результатів біологічних досліджень.Біологічна безпека.
Географія (до 12.04)
- За посиланням www.merkator.org.ua проходити тести по 6-10 класи
- Політична географія та геополітика. Завдання
- Кількість населення в світі та в Україні. Завдання
- Природний рух, міграції. Завдання
- Виробництво с/г продукції. Завдання
- Глобальна економіка. Завдання
Фізика (до 12.04)
Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект). Створений проект відправити на електронну пошту: maryanafarinich@gmail.com. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Кузьменко Іван 11-Б).
- Тема. Лінзи та їх характеристики. Фомула тонкої лінзи. Отримання зображень. Сферичні дзеркала. Оптичні прилади та їх застосування. Рефракція та міражі: підручник §37,38 ст.143,144 (Міражі). Виконати проект на тему Міражі;
- Тема. Розв’язування задач на лінзи: опорний конспект;
- Тема. Розвиток уявлень про атоми. Дослід Резерфорда. Планетарна модель атома, її якісне обґрунтування на основі постулатів Бора. Енергетичні рівні атома. Випромінювання та поглинання світла атомами. Спектри: §39,40 презентація.
- виконати лабораторну роботу №10 (згідно підручника)
- виконати практикум з розв’язування задач
- Тема. Квантові властивості світла. Світлові кванти. Стала Планка. §41, 42 (стр. 167) . Рекомендую переглянути відео урок
- Тема. Фотоефект. Закони фотоефекту. Теорія Ейнштейна, рівняння фотоефекту. Застосування фотоефекту. . §42 (до кінця), 43. пр3.37,3.39 (стр.173) – письмово. Маса електрона 9,1 10-31 кг.
- Розвяжіть задачу. Визначити максимальну кінетичну енергію фотоелектронів, вирваних із калієвого фотокатоду фіолетовим світлом із довжиною хвилі 420нм. Робота виходу для калія Ав =2,2 еВ. Рекомендую переглянути її розв'язок
- Також розв’яжіть вправи 3.37,3.39 (стр.173) – письмово. Маса електрона 9,1 10-31 кг.
- Фотохімічна дія світла. презентація
- Рентгенівське випромінювання, його застосування в медицині та техніці. конспект Роботи І. Пулюя. презентація2
Астрономія (12.04)
- Тема. Молочний Шлях. Будова Галактики Місце Сонячної системи в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації. Туманності: опрацювати параграф 27.
- Тема. Світ галактик Активні ядра галактик. Спостережні основи космології. опрацювати параграф 28 .Рекомендую переглянути відео 1, відео 2 Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту. опрацювати параграф 29, відео1, відео 2
Хімія (до 03.05)
- Ферум. Залізо. Сполуки Феруму. Опрацювати: §25; Виконати вправи: 195, 196, 197, 201, 204 (ст. 156-157)
- Основи. Властивості і застосування гідроксидів Натрію і кальцію. Опрацювати пар. 26 підручника (ст. 158-162), виконати впр. 209, 210, 211, 212 (ст.162-163)
- Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Опрацювати пар. 27 (ст. 163-170); виконати впр. 215, 217, 218, 221, 223, 224 (ст. 170)
- Поняття про жорсткість води та способи її усунення. Опрац. § 28 підручника (ст. 171-174); виконати впр. 228, 230, 231 (ст. 175)
- Силікати. Силікатні матеріали. §29 (ст. 175-179); виконати впр. 235, 237 (ст. 179); підготувати проект про силікатні матеріали (скло, кераміка, цемент)
- Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні грунти. Опрац. § 30 підручника (ст. 180-186); виконати впр. 241, 244, 246 (ст. 186) + За матеріалами з Інтернету підготувати повідомлення про використання добрив для кімнатних рослин
Потрібно виконати один із запропонованих варіантів. Обов‘язково відповіді надсилати до 15:00 на електронну адресу lyceum11chemistry@gmail.com
Трудове навчання (технології) (до 12.04)
За попередньою інформацією, конкурс «Воскресни, писанко» відбудеться 9 квітня. Писанки та композиції виготовляємо дистанційно (вдома). Роботи виконуємо в таких техніках:
1. Писанки:
- Дряпанка
- Мальованка
- Зернівка
- Писанка, прикрашена бісером
- Писанка, виготовлена в техніці квілінг
- Писанка, виготовлена з глини
- Традиційна писанка, розтопленим воском
2. Тематична композиція: «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»
3. Великодній рушник.
ЗАВДАННЯ 1
ЗАВДАННЯ 1
Інформатика (до 12.04)
Вам пропонується продовжити навчання під час карантину через Гугл Класи. Щоб потрапити до свого класу, потрібно отримати від вчителя код. Код прийде на вказану електронну пошту. Не зволікайте: чим скоріше приєднаєтесь до класу, тим більше часу матимете на виконання завдань.
Форма для учнів Ганни Степанівни
Форма для учнів Людмили Михайлівни
Форма для учнів Ганни Степанівни
Оскільки багато хто вводить у формі невірну електронну адресу, розміщую коди для кожного класу, а також коротку інструкцію того, як приєднатись до класу. Не зволікайте, завдання самі не виконаються…Код 11 класу u3ol63r
Немає коментарів:
Дописати коментар