Увага!

9 класи

Українська мова (до 12.04)

  • Складні речення з різними видами зв'язку: параграф 32; виконати впр.2 ст.113, впр.5 ст.114, завдання "хатинка" ст.115.; переглянути відео. + презентація
  • Текст і його ознаки.§33.Виконати вправи:1,2 на ст.116 і 4 на ст.118
  • Тези прочитаних публіцистичної чи науково- пізнавальної статей.§36.Виконати вправу 1 на ст.128
  • Ключові слова в тексті. Будова тексту.§34.Виконати вправу 1 на ст.120 і вправу 2 на ст.121
  • Види й засоби міжфразового зв’язку.§35.Виконати вправу 1 на ст.124 , вправу 2 на ст.125,вправу 5 на ст.127

Українська література (до 12.04)

  • Прочитати послання "І мертвим, і живим, і ненародженим..." (ст. 218-227); виконати завдання 1-5, 8-10 ст.228; вивчити напам'ять вступ (від слів "І смеркає, і світає ..." до " В своїй хаті своя правда, І сила, і воля.")
  • Прочитати поему "Катерина" із "Кобзаря" (або інших джерел), опрацювати ст.234; виконати завдання 4 ст.238.
  • Рекомендуємо переглянути відео
  • Прочитати поему «Наймичка» ,скласти порівняльну характеристику героїнь поем «Наймичка » і «Катерина».
  • Прочитати вірші: «У нашім раї на землі…», «Сон (На панщині пшеницю жала…)». Виконати завдання 1,2,3 на ст. 232 і завдання 4,6,9 на ст. 233
  • Опрацювати лірику Т.Шевченка періоду заслання, арешту і останніх років (ст.239-242).Виконати завдання 1,2,3 на ст.242.Вірш «Доля» вивчити напам’ять
  • Біблія в житті Шевченка ( ст.243-247).Виконати завдання 1,2,3,8,11 на ст.248

Зарубіжна література (до 11.05)

Прочитати:
  • Генріх Ібсен «Ляльковий дім»; 
  • Виконати тест на перевірку знання тексту драми Г.Ібсена «Ляльковий дім»
  • Урок по темі. (читати перед виконанням наступного тесту!)
  • Тестування. «Нова драма. Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Час виконання - до 5.04.2020
  • Бернард Шоу (1856-1950). “Пігмаліон”. Урок
  • Цього і, навіть, наступного тижня у вас - усе ще контрольні роботи. Тому - ЧИТАЄМО! Читаємо, бо це - головне. Як не дивно, це запорука не тільки вашої оцінки, але й вашого зростання і розвитку: духовного, інтелектуального, морального... можна й далі продовжувати, але навіщо? Пам'ятаємо, що сказав Білл Гейтс: "У моїх дітей, звісно, будуть комп'ютери, але СПОЧАТКУ в них будуть КНИГИ".
  • І тому - читаємо. Що там залишилось?
    Шолом-Алейхем, "Тев'є-молочник", Е. Сігел, "Історія одного кохання".
    Читаємо, друзі, слухаємо аудіокниги, по можливості дивимося екранізації творів. А також пам'ятаємо про групу у ФБ. Завдання (до 11.05)

Англійська мова (до 03.04)

1. повторити часи : минулий, минулий тривалий, минулий перфектний (у підручнику ст. 252-255)
2. Виконуємо у зошит: Ex 1-2 p 192Ex 3 p 193
3Повторити майбутній (Ex 4 p193)
4. Опрацювати: Ex 3 (A) p 196 ; Ex 3 b p 197; Ex 1a b p 201-202; Ex 2 a p 203; Ex 2 a c p207-208; Ex 3 a p 209; Ex 4 a p 215; Ex 6 p 216; Ex 2 a p 218; Ex 3 p 220
5. У Work Book ( до сторінки 114)
6. Повторити пасивний стан (правила ст.257)
7. Виконати:  Ex 1 p 210; Ex 2-3 p211; Ex 4 p 212
СЬОГОДЕННЯ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ: фото1, фото2, фото3, фото4, фото5

Історія України (до 12.04)

  • Події революції 1905-1907рр. в Україні
опрацювати п-ф. 25, висновки .Записати в зошит хронологію подій революції (дата- подія-результат). Відповісти на запитання 1-11 усно, стр. 225
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=3orHIbBOkxM&t=9s
  • «Наддніпрянська Україна в 1907-1914рр.»
Опрацювати п-ф.26, висновки. Відповісти на пит.1-11 усно, 12- письмово в зошит 
(Охарактеризувати Столипінську аграрну реформу за планом.стр.234)
Термінологія: аграрна реформа, великодержавний шовінізм, антисемітизм.
Персоналії: П.Столипін, Б.Грінченко, Є.Чикаленко, С.Єфремов (члени партії УДРП), О.Лотоцький (ТУП), С.Петлюра (УСДРП), Мендель Бейліс.
Хронологія: 
1905-1907рр.- революція в Російській імперії;
1906-19011рр. –Столипінська аграрна реформа.
1908р.- утворення ТУП (товариства українських поступовців)
1 листопада 1907-9 червня 1912рр.- діяльність ІІІ Державної Думи.
15 листопада 1912- 6 жовтня 1917рр. – ІV Дума1911р.- справа Бейліса.
  • Практичне заняття.«Ідеї автономії в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини».
Виконати пр.завд. стр. 235., скласти узагальнюючу таблицю. (в зошит)
  • «Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХст.»
Опрацювати п-ф. 27., висновки, пит.1-10 усно стр. 240. Відео
  • «Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях.»
Опрацювати п-ф. 28-29. Висновки, виписати оновні дати параграфу. Відео
Терміни: сепаратизм, «український П’ємонт»
Персоналії: Дмитро Донцов, Лонгін Цегельський, Адам Коцко, Кирило Трильовський, М.Василько, Августин Волошин. (хто ці діячі- в зошит коротко 1 речення)

Всесвітня історія (до 12.04)

  • США наприкінці ХІХ – на поч. ХХст
опрацювати п-ф. 20,висновки. 
Вивчити нові терміни: расова дискримінація, сегрегація, суфражистки, антитрестівський закон, «справедливий курс», «нова демократія».
Персоналії: Джон Шерман, Теодор Рузвельт, Вудро Вільсон.
В зошит відповісти на запит. 9, 10. Стр.160.
Переглянути відео по темі: https://www.youtube.com/watch?v=0kzuHLpOC7c
  • «Російська імперія»
Опрацювати п-ф. 21, висновки, відповісти на пит.1-17 усно, письмово-18.
Виписати дати основних подій в зошит(дата- подія);
персоналії: Олександр ІІ, Володимир Ленін (Ульянов), Микола ІІ Романов, Петро Столипін.
  • «Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.»
Опрацювати п-ф. 22.висновки, пит. 1-14 усно, 15- письмово, виписати дати, незалежні держави, що утворилися на Балканах. Відео1відео 2  , 
Персоналії: Франц Йосиф ІІ, Мілан Обренович, Петро І Карагеоргієвич, Нікола І Петрович-Негош.

Правознавство (до 12.04)

  1. Розглянути схема ст.159-164 
  2. Відповісти на запитання ст.166-167 
  3. Виконати Практичну роботу №8 ст 167-171
  4. Проаналізувати наведені ситуації на ст.168 
  5. Виконати тести на ст.170- 171

Алгебра (до 22.05)

Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути відео з поясненнями до теми та опорний конспект. Після чого приступайте до виконання завдань. Якщо необхідно, Ви завжди можете повторно ознайомитись з теорією;)
Завдання для виконання: з підручника: №№21.7, 21.10, 21.12, 21.18, 22.5, 22.10, 23.5,  23.17, 23.26, 23.31, 24.3, 24.6, 24.8, 24.11, 24.15
  • САМОСТІЙНА РОБОТА по прогресіях (здати до 09.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя)
  • !!!САМОСТІЙНА РОБОТА по комбінаториці та статистиці (здати до 18.00 суботи, 25 квітня на електронну адресу вчителя). Де потрібно, пишіть обчислення теж, не лише букву правильної відповіді. 
  • Повторити весь розділ, переглянути відео, що вище, а також параграфи з розв'язуванням вправ. За окремим графіком буде контрольна робота по розділу! Дату повідомить класний керівник.
  • Повторити матеріал 9 класу

Геометрія (до 22.05)

Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути відео з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань. Якщо необхідно, Ви завжди можете повторно ознайомитись з теорією;)

  • Рух. Паралельне перенесення - параграф 17, відео
  • Осьова симетрія - параграф 18, відео1, відео2
  • Центральна симетрія. Поворот - параграф 19, відео1, відео2
  • Подібність фігур. Гомотетія - параграф 20, відео

Завдання для виконання: з підручника: №№17.7, 17.15, 17.21, 17.28, 18.19, 18.29, 19.17, 19.21, 20.2, 20.24, 20.26, 20.30
  • САМОСТІЙНА РОБОТА (здати до 09.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя)
  • !!!Повторити весь розділ, переглянути відео вище з розв'язуванням вправ, а також параграфи підручника, де є розв'язано вправи. За окремим графіком буде контрольна робота по розділу! Дату повідомить класний керівник.
  • Повторити матеріал 9 класу

Біологія (до 12.04)

  1. Еволюційні погляди. Теорія Дарвіна. §39-41 + презентація
  2. Еволюція людини. Етапи еволюції людини. §41  + презентація
  3. §45-47. Віруси, прокаріоти,еукаріоти (гриби, рослини, тварини) (фото 1, 2, 3, 4, 5)
  4. Узагальнення. Основні еукаріотичні таксони. Повторити §45-47 (фото 1, фото 2, фото 3)
  5. Надорганізмові біологічні системи. Фото1, фото2, фото3

Географія (до 12.04)

Транспорт України
Транспорт світу
Торгівля, її форми
Світовий ринок товарів і послуг
Туризм в Україні

Фізика (до 12.04)

Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект). 
  • Тема .Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння: підручник §33, вправа 33(3)-письмово; презентація
  • Тема. Рух тіла під дією сили тяжіння, тіло кинуто вертикально та горизонтально: підручник §34, задачі 1,2, 3( у параграфі), дати відповіді на запитання, що знаходяться у презентації
  • Тема. Розв’язування задач: опорний конспект.
  • Тема .Рух під дією кількох сил §35, вправа 35(1,2,3,4,5,6,7)-письмово(розв`язок цих задач пояснено у відео);
  1. рух під дією кількох сил (горизонтально): відео 1відео 2 (при перегляді другого відео не звертайте увагу, що там написано 10 клас).
  2. рух під дією кількох сил (по вертикалі) : відео 1, відео2, відео 3
  3. рух під дією кількох сил ( під кутом до горизонту) : відео
  4. рух під дією кількох сил (зв’язані системи): відео
          Пропонуємо виконати практикум з розв’язування задач, який потрібно здати до 06.04!
          • Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу підручник §36, виконати вправа 36 (1, 4),  Відео 1, відео 2
          • Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки, Досягнення космонавтики. підручник §37, відео1 , відео 2

          Хімія (до 03.05)

          • Оксигеновмісні органічні сполуки. Поняття про спирти на прикладі етанолу і гліцеролу. Молекулярні, структурні та електронні формули даних спиртів.
          Опрацювати §26 ст. 167-173; Виконати вправи 1,2,3 ст. 173, №№4-7 ст.174
          • Отруйність етанолу. Згубна дія етанолу на організм людини.
          Опрацювати інформацію з Інтернету. Підготувати проект на тему: "Отруйність етанолу, згубна дія на організм людини" або "Застосування спиртів"
          • Узагальнення знань з теми "Спирти"
          Повторити пар.26; Виконати самостійну роботу (В-1, В-2)
          • Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Хімічні властивості. Застосування.
          Практична робота №3; опрацювати пар. 27 (ст. 174-179); виконати впр. 1, 2, 3, 4, 5 (ст. 179), впр. 6, 7 (ст.179) - додатково
          • Поняття про вищі карбонові кислоти: пальмітинова, маргаринова, стеаринова, олеїнова. Мило: його склад, мийна дія.
          Опрацювати пар.28 (ст.179-183), виконати вправи 1-5 (ст.183), 6-7 - додатково.
          Виконати тестовий контроль (В-1, В-2)
          • Узагальнення знань з підтеми: "Оксигеновмісні органічні речовини: спирти, карбонові кислоти"
          Виконати самостійну роботу (один із варіантів на вибір: В-1, В-2)
          повторити §§26-28
          • Жири. Склад і фізичні властивості. Біологічна роль.
          Опрацювати § 29 (ст. 184-188); виконати впр. 3, 4, 5, 8 (ст. 188); самостійна робота (один із варіантів на вибір)
          * По бажанню, підготувати проект на одну з тем: 1) Біологічна роль жирів; 2) Застосування жирів; 3) Природні та гідрогенізовані жири.
          • Вуглеводи: глюкоза і сахароза. Опрацювати §30 (ст. 193-197), виконати впр. 5, 7, 8 (ст. 197)
          • Вуглеводи: крохмаль і целюлоза. Опрацювати §31 (ст. 198-202), вик. впр. 3, 4, 6 (ст. 203)
          • КОНТРОЛЬНА РОБОТА. 
          Варіант 1 (1 сторінка, 2 сторінка), Варіант 2 (1 сторінка, 2 сторінка), Варіант 3 (1 сторінка, 2 сторінка). 
          Потрібно виконати один із запропонованих варіантів. Обов‘язково відповіді надсилати до 15:00 на електронну адресу lyceum11chemistry@gmail.com

          Трудове навчання (технології) (до 12.04)

          За попередньою інформацією, конкурс «Воскресни, писанко» відбудеться 9 квітня. Писанки та композиції виготовляємо дистанційно (вдома). Роботи виконуємо в таких техніках: 
          1. Писанки:
          - Дряпанка
          - Мальованка
          - Зернівка
          - Писанка, прикрашена бісером
          - Писанка, виготовлена в техніці квілінг
          - Писанка, виготовлена з глини
          - Традиційна писанка, розтопленим воском 
          2. Тематична композиція: «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»
          3. Великодній рушник.
          Виконуєте щось одне!

          ЗАВДАННЯ 1

          Інформатика (до 31.05)

          Учням, які навчаються у групах Ганни Степанівни та Людмили Михайлівни, пропонується продовжити навчання під час карантину через Гугл Класи. Щоб потрапити до свого класу, потрібно отримати від вчителя код. Форма для учнів Ганни Степанівни
          *Оскільки багато хто вводить у формі невірну електронну адресу, розміщую коди для кожного класу, а також коротку інструкцію того, як приєднатись до класу. Не зволікайте, завдання самі не виконаються…
          9-А  y36hdn7 ;   9-Б  yrxdwot ; 9-В  xodh46g ; 9-Г  2cz5cts

          Форма для учнів Людмили Михайлівни

          Для учнів, які навчаються у групах Віталії Василівни, для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект). Виконані завдання надіслати на електронну пошту зазначену в опорних конспектах. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Петрова Ірина 9-А). По завершенню виконайте тестові завдання із автоматичною перевіркою на сайті https://informatik.pp.ua .
          • Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології: опрацювати § 9.1, стор. 237-242, презентація; опорний конспект;
          • Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності: опрацювати § 9.1, стор. 242-247, презентація; опорний конспект;
          • Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм: опрацювати § 9.2, стор. 247-257, презентація; опорний конспект;
          • Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин: повторити § 9.2, стор. 253-257, презентація; опорний конспект;
          • Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм: проаналізувати § 9.2, стор. 257-258, опорний конспект; відео;
          • Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів: опрацювати § 9.3, стор. 258-262, презентація; опорний конспект;
          Комп'ютерне тестування:
          https://informatik.pp.ua/tests/9-klas/tema-9/91-personalne-navchalne-seredovyshche-vykorystannia-khmarnykh-servisiv-dlia-zberihannia-danykh;
          https://informatik.pp.ua/tests/9-klas/tema-9/92-vykorystannia-onlain-seredovyshch-dlia-stvorennia-elektronnykh-dokumentiv.

          Учні, які навчаються в групах Віталії Василівни, стежте за оновленням завдань в системі "Моя школа".Завдання будуть оновлюватись щотижня згідно розкладу.

          Фізична культура (до 12.04)

          Виконуємо лише тоді, якщо дозволяє стан здоров'я!

          Основи здоров'я (до 12.04)

          • §20. Ефективне спілкування. (вивчити) ; Ст.146 Навички ефективного спілкування (опрацювати та законспектувати в зошит) ; Презентація за темою з інтернет-джерел
          • §21. Формування здорових стосунків. (вивчити) ; Ст.153 Стосунки з батьками (опрацювати); Презентація за темою з інтернет-джерел
          • §22. Цінність родини (вивчити); Ст. 157-161 Готовність до сімейного життя (опорний конспект)
          • §23. Репродуктивне здоров’я молоді (вивчити) ; Ст.163-165 Небезпека ранніх статевих стосунків (опрацювати); Підготувати презентацію «Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я»
          • §24 Школа майбутніх батьків(вивчити). Підготувати та записати в зошит інформацію про профілактику вроджених вад. Презентація 1, презентація 2 

          Мистецтво (від 12.05)

          ЗАВДАННЯ 1
          ЗАВДАННЯ 2
          • Тема 29-30.Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки. 
          сторінки 180 -191.Прочитати. Виписати назви всіх визначних музеїв та галерей світу, про які йде мова в параграфі. А також відомості з "мистецької скарбнички" в кінці параграфу. Фото конспекту - на пошту.

          Немає коментарів:

          Дописати коментар