Українська мова (до 12.04)
- Складні речення з різними видами зв'язку: параграф 32; виконати впр.2 ст.113, впр.5 ст.114, завдання "хатинка" ст.115.; переглянути відео. + презентація
- Текст і його ознаки.§33.Виконати вправи:1,2 на ст.116 і 4 на ст.118
- Тези прочитаних публіцистичної чи науково- пізнавальної статей.§36.Виконати вправу 1 на ст.128
- Ключові слова в тексті. Будова тексту.§34.Виконати вправу 1 на ст.120 і вправу 2 на ст.121
- Види й засоби міжфразового зв’язку.§35.Виконати вправу 1 на ст.124 , вправу 2 на ст.125,вправу 5 на ст.127
Українська література (до 12.04)
- Прочитати послання "І мертвим, і живим, і ненародженим..." (ст. 218-227); виконати завдання 1-5, 8-10 ст.228; вивчити напам'ять вступ (від слів "І смеркає, і світає ..." до " В своїй хаті своя правда, І сила, і воля.")
- Прочитати поему "Катерина" із "Кобзаря" (або інших джерел), опрацювати ст.234; виконати завдання 4 ст.238.
- Рекомендуємо переглянути відео
- Прочитати поему «Наймичка» ,скласти порівняльну характеристику героїнь поем «Наймичка » і «Катерина».
- Прочитати вірші: «У нашім раї на землі…», «Сон (На панщині пшеницю жала…)». Виконати завдання 1,2,3 на ст. 232 і завдання 4,6,9 на ст. 233
- Опрацювати лірику Т.Шевченка періоду заслання, арешту і останніх років (ст.239-242).Виконати завдання 1,2,3 на ст.242.Вірш «Доля» вивчити напам’ять
- Біблія в житті Шевченка ( ст.243-247).Виконати завдання 1,2,3,8,11 на ст.248
Зарубіжна література (до 11.05)
- У групі "Зарубіжка" в ліцеї №11 м.Мукачева ви зможете почерпнути багато корисного для себе, а також отримати відповіді на питання.
- Генріх Ібсен «Ляльковий дім»;
- Виконати тест на перевірку знання тексту драми Г.Ібсена «Ляльковий дім»
- Урок по темі. (читати перед виконанням наступного тесту!)
- Тестування. «Нова драма. Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Час виконання - до 5.04.2020
- Бернард Шоу (1856-1950). “Пігмаліон”. Урок
- Цього і, навіть, наступного тижня у вас - усе ще контрольні роботи. Тому - ЧИТАЄМО! Читаємо, бо це - головне. Як не дивно, це запорука не тільки вашої оцінки, але й вашого зростання і розвитку: духовного, інтелектуального, морального... можна й далі продовжувати, але навіщо? Пам'ятаємо, що сказав Білл Гейтс: "У моїх дітей, звісно, будуть комп'ютери, але СПОЧАТКУ в них будуть КНИГИ". І тому - читаємо. Що там залишилось?
Шолом-Алейхем, "Тев'є-молочник", Е. Сігел, "Історія одного кохання".
Читаємо, друзі, слухаємо аудіокниги, по можливості дивимося екранізації творів. А також пам'ятаємо про групу у ФБ. Завдання (до 11.05)
Англійська мова (до 03.04)
1. повторити часи : минулий, минулий тривалий, минулий перфектний (у підручнику ст. 252-255)
2. Виконуємо у зошит: Ex 1-2 p
192; Ex 3 p 193
3. Повторити майбутній (Ex 4 p193)
4. Опрацювати: Ex 3 (A) p 196 ; Ex 3 b p 197; Ex 1a b p 201-202; Ex 2 a p
203; Ex 2 a c
p207-208; Ex 3 a p
209; Ex 4 a p
215; Ex 6 p 216; Ex 2 a p
218; Ex 3 p 220
5. У Work Book ( до сторінки 114)
6. Повторити
пасивний стан (правила ст.257)
7. Виконати: Ex 1 p 210; Ex 2-3 p211; Ex 4 p 212
СЬОГОДЕННЯ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ: фото1, фото2, фото3, фото4, фото5
СЬОГОДЕННЯ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ: фото1, фото2, фото3, фото4, фото5
Історія України (до 12.04)
- Події революції 1905-1907рр. в Україні
опрацювати п-ф. 25, висновки .Записати в зошит хронологію подій революції (дата- подія-результат). Відповісти на запитання 1-11 усно, стр. 225
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=3orHIbBOkxM&t=9s
Презентацію: https://www.youtube.com/watch?v=zGIjDsBSYYU
- «Наддніпрянська Україна в 1907-1914рр.»
Опрацювати п-ф.26, висновки. Відповісти на пит.1-11 усно, 12- письмово в зошит
(Охарактеризувати Столипінську аграрну реформу за планом.стр.234)
Термінологія: аграрна реформа, великодержавний шовінізм, антисемітизм.
Персоналії: П.Столипін, Б.Грінченко, Є.Чикаленко, С.Єфремов (члени партії УДРП), О.Лотоцький (ТУП), С.Петлюра (УСДРП), Мендель Бейліс.
Хронологія:
1905-1907рр.- революція в Російській імперії;
1906-19011рр. –Столипінська аграрна реформа.
1908р.- утворення ТУП (товариства українських поступовців)
1 листопада 1907-9 червня 1912рр.- діяльність ІІІ Державної Думи.
15 листопада 1912- 6 жовтня 1917рр. – ІV Дума1911р.- справа Бейліса.
- Практичне заняття.«Ідеї автономії в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини».
Виконати пр.завд. стр. 235., скласти узагальнюючу таблицю. (в зошит)
- «Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХст.»
Опрацювати п-ф. 27., висновки, пит.1-10 усно стр. 240. Відео
- «Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях.»
Опрацювати п-ф. 28-29. Висновки, виписати оновні дати параграфу. Відео
Терміни: сепаратизм, «український П’ємонт»
Персоналії: Дмитро Донцов, Лонгін Цегельський, Адам Коцко, Кирило Трильовський, М.Василько, Августин Волошин. (хто ці діячі- в зошит коротко 1 речення)
- КОНТРОЛЬНА РОБОТА (здати СВОЄМУ вчителю)
Всесвітня історія (до 12.04)
- США наприкінці ХІХ – на поч. ХХст
опрацювати п-ф. 20,висновки.
Вивчити нові терміни: расова дискримінація, сегрегація, суфражистки, антитрестівський закон, «справедливий курс», «нова демократія».
Персоналії: Джон Шерман, Теодор Рузвельт, Вудро Вільсон.
В зошит відповісти на запит. 9, 10. Стр.160.
Переглянути відео по темі: https://www.youtube.com/watch?v=0kzuHLpOC7c
- «Російська імперія»
Опрацювати п-ф. 21, висновки, відповісти на пит.1-17 усно, письмово-18.
Виписати дати основних подій в зошит(дата- подія);
персоналії: Олександр ІІ, Володимир Ленін (Ульянов), Микола ІІ Романов, Петро Столипін.
Презентація: https://www.youtube.com/watch?v=XxXbwBfbrnk
- «Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.»
Опрацювати п-ф. 22.висновки, пит. 1-14 усно, 15- письмово, виписати дати, незалежні держави, що утворилися на Балканах. Відео1, відео 2 ,
Персоналії: Франц Йосиф ІІ, Мілан Обренович, Петро І Карагеоргієвич, Нікола І Петрович-Негош.
- КОНТРОЛЬНА РОБОТА (здати на електронну адресу СВОГО вчителя)
Правознавство (до 12.04)
- Особливості праці неповнолітніх. ЗАВДАННЯ
- Адміністративні правопорушення. Завдання. Презентація1, Презентація 2
- АДМІНІСТРАТИВНА І КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
- Розглянути схема ст.159-164
- Відповісти на запитання ст.166-167
- Виконати Практичну роботу №8 ст 167-171
- Проаналізувати наведені ситуації на ст.168
- Виконати тести на ст.170- 171
Алгебра (до 22.05)
Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути відео з поясненнями до теми та опорний конспект. Після чого приступайте до виконання завдань. Якщо необхідно, Ви завжди можете повторно ознайомитись з теорією;)
- Повторити/вивчити: Сума геометричної прогресії - параграф 19, відео, виконати №№19.1-19.14
- Основні правила комбіаторики - параграф 21, відео , опорний конспект
- Випадкові події. Імовірність - параграфи 22, 23 відео1 , відео 2 , опорний конспект
- Статистика - параграф 24, відео1 , відео2 , опорний конспект
Завдання для виконання: з підручника: №№21.7, 21.10, 21.12, 21.18, 22.5, 22.10, 23.5, 23.17, 23.26, 23.31, 24.3, 24.6, 24.8, 24.11, 24.15
- САМОСТІЙНА РОБОТА по прогресіях (здати до 09.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя)
- !!!САМОСТІЙНА РОБОТА по комбінаториці та статистиці (здати до 18.00 суботи, 25 квітня на електронну адресу вчителя). Де потрібно, пишіть обчислення теж, не лише букву правильної відповіді.
- Повторити весь розділ, переглянути відео, що вище, а також параграфи з розв'язуванням вправ. За окремим графіком буде контрольна робота по розділу! Дату повідомить класний керівник.
- Повторити матеріал 9 класу
Геометрія (до 22.05)
Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути відео з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань. Якщо необхідно, Ви завжди можете повторно ознайомитись з теорією;)
Завдання для виконання: з підручника: №№17.7, 17.15, 17.21, 17.28, 18.19, 18.29, 19.17, 19.21, 20.2, 20.24, 20.26, 20.30
- САМОСТІЙНА РОБОТА (здати до 09.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя)
- !!!Повторити весь розділ, переглянути відео вище з розв'язуванням вправ, а також параграфи підручника, де є розв'язано вправи. За окремим графіком буде контрольна робота по розділу! Дату повідомить класний керівник.
- Повторити матеріал 9 класу
Біологія (до 12.04)
- Еволюційні погляди. Теорія Дарвіна. §39-41 + презентація
- Еволюція людини. Етапи еволюції людини. §41 + презентація
- §45-47. Віруси, прокаріоти,еукаріоти (гриби, рослини, тварини) (фото 1, 2, 3, 4, 5)
- Надорганізмові біологічні системи. Фото1, фото2, фото3
Географія (до 12.04)
Транспорт України
Транспорт світу
Торгівля, її форми
Світовий ринок товарів і послуг
Туризм в Україні
Транспорт світу
Торгівля, її форми
Світовий ринок товарів і послуг
Туризм в Україні
Фізика (до 12.04)
Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект).
- Тема .Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння: підручник §33, вправа 33(3)-письмово; презентація;
- Тема. Рух тіла під дією сили тяжіння, тіло кинуто вертикально та горизонтально: підручник §34, задачі 1,2, 3( у параграфі), дати відповіді на запитання, що знаходяться у презентації;
- Тема. Розв’язування задач: опорний конспект.
- Тема .Рух під дією кількох сил §35, вправа 35(1,2,3,4,5,6,7)-письмово(розв`язок цих задач пояснено у відео);
- рух під дією кількох сил (горизонтально): відео 1, відео 2 (при перегляді другого відео не звертайте увагу, що там написано 10 клас).
- рух під дією кількох сил (по вертикалі) : відео 1, відео2, відео 3
- рух під дією кількох сил ( під кутом до горизонту) : відео
- рух під дією кількох сил (зв’язані системи): відео
Хімія (до 03.05)
- Оксигеновмісні органічні сполуки. Поняття про спирти на прикладі етанолу і гліцеролу. Молекулярні, структурні та електронні формули даних спиртів.
Опрацювати §26 ст. 167-173; Виконати вправи 1,2,3 ст. 173, №№4-7 ст.174
Виконати тестовий контроль (В-1, В-2)
повторити §§26-28
* По бажанню, підготувати проект на одну з тем: 1) Біологічна роль жирів; 2) Застосування жирів; 3) Природні та гідрогенізовані жири.
- Отруйність етанолу. Згубна дія етанолу на організм людини.
- Узагальнення знань з теми "Спирти"
- Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Хімічні властивості. Застосування.
- Поняття про вищі карбонові кислоти: пальмітинова, маргаринова, стеаринова, олеїнова. Мило: його склад, мийна дія.
Виконати тестовий контроль (В-1, В-2)
- Узагальнення знань з підтеми: "Оксигеновмісні органічні речовини: спирти, карбонові кислоти"
повторити §§26-28
- Жири. Склад і фізичні властивості. Біологічна роль.
* По бажанню, підготувати проект на одну з тем: 1) Біологічна роль жирів; 2) Застосування жирів; 3) Природні та гідрогенізовані жири.
- Вуглеводи: глюкоза і сахароза. Опрацювати §30 (ст. 193-197), виконати впр. 5, 7, 8 (ст. 197)
- Вуглеводи: крохмаль і целюлоза. Опрацювати §31 (ст. 198-202), вик. впр. 3, 4, 6 (ст. 203)
- КОНТРОЛЬНА РОБОТА.
Потрібно виконати один із запропонованих варіантів. Обов‘язково відповіді надсилати до 15:00 на електронну адресу lyceum11chemistry@gmail.com
Трудове навчання (технології) (до 12.04)
За попередньою інформацією, конкурс «Воскресни, писанко» відбудеться 9 квітня. Писанки та композиції виготовляємо дистанційно (вдома). Роботи виконуємо в таких техніках:
1. Писанки:
- Дряпанка
- Мальованка
- Зернівка
- Писанка, прикрашена бісером
- Писанка, виготовлена в техніці квілінг
- Писанка, виготовлена з глини
- Традиційна писанка, розтопленим воском
2. Тематична композиція: «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»
Інформатика (до 31.05)
Учням, які навчаються у групах Ганни Степанівни та Людмили Михайлівни, пропонується продовжити навчання під час карантину через Гугл Класи. Щоб потрапити до свого класу, потрібно отримати від вчителя код. Форма для учнів Ганни Степанівни
Форма для учнів Людмили Михайлівни
Для учнів, які навчаються у групах Віталії Василівни, для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект). Виконані завдання надіслати на електронну пошту зазначену в опорних конспектах. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Петрова Ірина 9-А). По завершенню виконайте тестові завдання із автоматичною перевіркою на сайті https://informatik.pp.ua .
https://informatik.pp.ua/tests/9-klas/tema-9/91-personalne-navchalne-seredovyshche-vykorystannia-khmarnykh-servisiv-dlia-zberihannia-danykh;
https://informatik.pp.ua/tests/9-klas/tema-9/92-vykorystannia-onlain-seredovyshch-dlia-stvorennia-elektronnykh-dokumentiv.
*Оскільки багато
хто вводить у формі невірну електронну адресу, розміщую коди для кожного класу,
а також коротку інструкцію того, як приєднатись до класу. Не зволікайте,
завдання самі не виконаються…
9-А y36hdn7 ; 9-Б yrxdwot ; 9-В xodh46g ; 9-Г 2cz5cts
Для учнів, які навчаються у групах Віталії Василівни, для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект). Виконані завдання надіслати на електронну пошту зазначену в опорних конспектах. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Петрова Ірина 9-А). По завершенню виконайте тестові завдання із автоматичною перевіркою на сайті https://informatik.pp.ua .
- Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології: опрацювати § 9.1, стор. 237-242, презентація; опорний конспект;
- Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності: опрацювати § 9.1, стор. 242-247, презентація; опорний конспект;
- Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм: опрацювати § 9.2, стор. 247-257, презентація; опорний конспект;
- Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин: повторити § 9.2, стор. 253-257, презентація; опорний конспект;
- Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм: проаналізувати § 9.2, стор. 257-258, опорний конспект; відео;
- Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів: опрацювати § 9.3, стор. 258-262, презентація; опорний конспект;
https://informatik.pp.ua/tests/9-klas/tema-9/91-personalne-navchalne-seredovyshche-vykorystannia-khmarnykh-servisiv-dlia-zberihannia-danykh;
https://informatik.pp.ua/tests/9-klas/tema-9/92-vykorystannia-onlain-seredovyshch-dlia-stvorennia-elektronnykh-dokumentiv.
Учні, які навчаються в групах Віталії Василівни, стежте за оновленням завдань в системі "Моя школа".Завдання будуть оновлюватись щотижня згідно розкладу.
Фізична культура (до 12.04)
- Ранкова гімнастика (Комплекс вправ)
- Тренування всіх групів м'язів в домашніх умовах
- тренування для пресу в домашніх умовах
- Планка і варіації планок
Основи здоров'я (до 12.04)
- §20. Ефективне спілкування. (вивчити) ; Ст.146 Навички ефективного спілкування (опрацювати та законспектувати в зошит) ; Презентація за темою з інтернет-джерел
- §21. Формування здорових стосунків. (вивчити) ; Ст.153 Стосунки з батьками (опрацювати); Презентація за темою з інтернет-джерел
- §22. Цінність родини (вивчити); Ст. 157-161 Готовність до сімейного життя (опорний конспект)
- §23. Репродуктивне здоров’я молоді (вивчити) ; Ст.163-165 Небезпека ранніх статевих стосунків (опрацювати); Підготувати презентацію «Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я»
- §24 Школа майбутніх батьків(вивчити). Підготувати та записати в зошит інформацію про профілактику вроджених вад. Презентація 1, презентація 2
Мистецтво (від 12.05)
сторінки 180 -191.Прочитати. Виписати назви всіх визначних музеїв та галерей світу, про які йде мова в параграфі. А також відомості з "мистецької скарбнички" в кінці параграфу. Фото конспекту - на пошту.
Немає коментарів:
Дописати коментар