Увага!

6 клас

Українська мова (до 12.04)

  • Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Прикметник": переглянути відео;  виконати у зошит №№438, 448, 447.
  • Числівник як самостійна частина мови. Параграф 54; виконати №№451, 454, 455.
  • Кількісні і порядкові числівники: параграф 55; переглянути відео; виконати №456, 459, 460, 463.
  • Відмінювання числівників.§56.Виконати вправи:469,471,472,474 + презентація
  • Написання числівників (правило на ст.197).Виконати вправи: 464,465 
  • Відмінювання і правопис порядкових числівників.§57.Виконати вправи: 477,478,480 
  • Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Числівник».Виконати вправу 481 
  • Займенник як самостійна частина мови.§58.Виконати вправи:482,484,486,489 
  • Розряди займенників.§59.Виконати вправи:490,491,497 
  • Відмінювання займенників.§60.Виконати вправи:502,503,506,507,514 
  • Правопис займенників. §61.Виконати вправи:521,523,524,525

Українська література (до 12.04)

  • Прочитати твір В.Нестайка "Тореодори з Васюківки"; скласти характеристику головних героїв.; рекомендуємо переглянути фільм, знятий на основі твору
  • Прочитати твір Я.Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера" скласти характеристику головних героїв; рекомендуємо переглянути буктрейлер "Митькозавр з Юрківки"

Зарубіжна література (до 11.05)

Прочитати:
  • Рей Дуглас Бредбері «Усмішка»;
  • Роберт Шеклі «Запах думки»;
  • Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо».
  • Мацуо Басьо. Матеріали до уроку
Інструкція до виконання(завдання) у групі "Зарубіжка" в ліцеї №11 м.Мукачева . Час виконання: до 06.04.2020. Розглянути запропоновані завдання, відповісти на питання, записати в робочому зошиті. Сфотографувати, відправити на пошту viktoriaprot6@gmail.com ( Вікторія Юріївна)
  • Роберт Бернс“Моє серце в верховині…”. Урок
  • Г .Лонгфелло. "Пісня про Гайавату". Урок
  • Цього і, навіть, наступного тижня у вас - усе ще контрольні роботи. Тому - ЧИТАЄМО! Читаємо, бо це - головне. Як не дивно, це запорука не тільки вашої оцінки, але й вашого зростання і розвитку: духовного, інтелектуального, морального... можна й далі продовжувати, але навіщо? Пам'ятаємо, що сказав Білл Гейтс: "У моїх дітей, звісно, будуть комп'ютери, але СПОЧАТКУ в них будуть КНИГИ".
  • І тому - читаємо. Що там залишилось?
    Р. Бредбері, "Усмішка", Р. Шеклі "Запах думки", А. Ліндгрен, "Міо, мій Міо".
    Читаємо, друзі, слухаємо аудіокниги, по можливості дивимося екранізації творів. А також пам'ятаємо про групу у ФБ.

Англійська мова (до 12.04)

Німецька мова (до 12.04)

  • Thema: Mein Gesicht. Stunde 2, Seite 124
Seite 124,Ub.1a,b; Seite 126, Ub.4 b-записати у словник; Seite 127,(виписати слова у словник,вивчити) Ub.1( усно)
  • Thema:Ich finde ihn sympathisch.Я вважаю його симпатичним.
Wörter: AUSSEHEN-виглядати:Ich sehe gut aus.-Я добре виглядаю.
Seite 129,Üb.1a,b.; .Seite 130,Üb.2a, lernen, Üb.2b schreib in dein Heft.
Seite 130,Üb.3 lesen.; Seite 132,Üb.5 a ,lesen,5 b,schreiben. ; Seite 133,Üb.3 a, lesen
Hausaufgabe: Seite134, Üb.4 ab schriftlich.
  • Thema:Mein Bauch tut mir weh.У мене болить живіт.
Wörter: Der Arzt,der Schmerz…(записати у словник і вивчити)
Seite 135, Üb.2 (schriftlich).ст.207 (повтор.для дом .роботи); Seite 136,Üb.4 a,b складні іменники.
Seite 137,Üb.1,2 ( усно-mundlich); Seite 138-140(mundlich).
Hausaufgabe:вивчити слова.
  • Thema:Beim Arzt.У лікаря.
Wörter:Tablette nehmen,Tee mit Zitrone trinken…( записати у словник і вивчити).
Seite 141, Üb.1,2 ( mundlich-усно).Відео: Beim Arzt.; Seite 142,Üb.3 a (schriftlich-письмово); Seite 142,4 a (mundlich).
Hausaufgabe:вивчити слова.
  • Thema:Gute Besserung!Одужуй!
Seite 144,Üb,1(mundlich); Seite 145, Üb.3a(mundlich); Seite 146,4a(mundlich).
Hausaufgabe:побудувати діалог до теми( 6 речень).
  • Thema: Leute, Leute.Люди,люди.
Ст.148 повторити, повторити слова на тему(Meine Familie)
Seite 152 Üb.1 lesen, Seite 152 Üb.4 lesen.
Hausaufgabe: Seite 153 Üb.4c schriftlich.
  • Thema:Wem bist du ähnlich? НА кого ти схожий?
Jemandem ähnlich sein-бути на когось схожим.
Seite 154 Üb.1-2 mundlich, Seite 154 Üb.3 schriftlich.Описати на кого ти схожий.Зразок у вправі.
  • Thema:Mein Vater ist Arzt.Мій тато –лікар.
Seite 156 виписати слова у словник.Переклад у підручнику.
Seite 157 Üb.2.Де можуть працювати люди?
In der Schule-У школі, im Krankenhaus- у лікарні, im Gäscheft- у магазині, im Betrieb- на підприємстві….
Seite 158 Üb.3b mundlich, Seite 158 Üb.5 mundlich.

Історія (до 27.04)

Математика (до 12.04)

  • Множення раціональних чисел, §43, Відео , виконати №1159-1188
  • Переставна і сполучна властивість множення, §44 , Відео, виконати №1200-1216
  • Розподільна властивість, §45, Відео , виконати №1228-1244
  • Подібні доданки та їх зведення, §46 Відео , виконати №1251-1280
  • САМОСТІЙНА РОБОТА (здати на перевірку до 09.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя)
  • Ділення раціональних чисел. Відеоурок. параграф 47, №1289-1312

 Біологія (до 29.05)

  1. Опрацювати конспект 
  2. §44. Голонасінні 
  3. §45, 46. Покритонасінні 
  4. §48, 49, 50. Життєві форми рослин (фото1, фото2, конспект)
  5. §51, 52. Загальна характеристика грибів. Основні ознаки грибів. (фото 1, фото 2, фото 3, фото 4)
  6. §53, 54. Лишайники. Шапинкові гриби. фото1, фото2, фото3, фото4
  7. §55-56. Їстивні та отруйні гриби. Гриби паразити. Фото 1, фото 2, фото 3
  8. З 27.04 по 30.04 готуємось до контрольних робіт за графіком. Гриби (§51-56)
        
  9.  Узагальнення.Будова та житєдіяльність організмів,стр219—220.

Географія (до 12.04)

Трудове навчання (технології) (до 03.04)

За попередньою інформацією, конкурс «Воскресни, писанко» відбудеться 9 квітня. Писанки та композиції виготовляємо дистанційно (вдома). Роботи виконуємо в таких техніках: 
1. Писанки:
- Дряпанка
- Мальованка
- Зернівка
- Писанка, прикрашена бісером
- Писанка, виготовлена в техніці квілінг
- Писанка, виготовлена з глини
- Традиційна писанка, розтопленим воском 
2. Тематична композиція: «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»
3. Великодній рушник.
Виконуєте один виріб!

Інформатика (до 12.04)

Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого
приступайте до виконання завдань (опорний конспект). Створені проекти відправляти на електронну пошту зазначену в опорних конспектах. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Петрова Ірина 6-Б).  

!!Починаючи з 22 квітня, завдання для учнів Вікторії Іванівни буде на сайті 

Учні, які навчаються в групах Віталії Василівни, стежте за оновленням завдань в системі "Моя школа".Завдання будуть оновлюватись щотижня згідно розкладу.

Образотворче мистецтво (до 03.05)

Завдання1
Завдання 2
Завдання 3
Завдання 4

Музичне мистецтво (до 03.04)

Тема: Соната
1) Ознайомитись з особливостями жанру сонати.
2) Прослухати музичні твори –Й. Гайдн. Соната для фортепіано ре-мажор (№ 37) — Allegro con brio (І ч.).
К. Дебюссі. Соната для віолончелі та фортепіано ре-мінор.
3) Ознайомитись з піснею, розучити.
4) Опрацювати матеріал підручника ( ст.154 – 159)

Фізична культура (до 12.04)

  • Ранкова гімнастика (Комплекс вправ
  • Виконання вправ ЗФП (загальної фізичної підготовки) : вправи для м'язів живота (прес 2 підходи по 15разів); згинання і розгинання рук в упорі лежачи ( 10-15р)
Виконуємо лише тоді, якщо дозволяє здоров'я!

Основи здоров'я (до 01.05)

§23. Правила користування водогоном, тепловими мережами (опрацювати).
§24. Правила користування електричними приладами (опрацювати).
§25. Правила безпечного користування газовими приладами (опрацювати)
§26. Безпека під час користування засобами побутової хімії (опрацювати)
Пожежна безпека оселі. Засоби пожежогасіння. Дії в разі загорання одягу.

Немає коментарів:

Дописати коментар