Увага!

Благодійний ярмарок - 24.04.24

03 березня 2015

Семінар-практикум вчителів біології

02 березня 2015 року в Мукачівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 11 відбувся семінар-практикум вчителів біології на тему: «Застосування тренувальних вправ у процесі формування вмінь та навичок учнів на уроках біології».


План роботи міського семінару складався з таких етапів:
І етап – проведення уроку на тему: «Різноманітність плазунів. Значення їх у природі  і житті людини». Урок проводила вчитель біології Бубряк Е.М. у 8-А класі.
Заняття пройшло активно та цікаво. Було помітно, що всі учні зацікавлені та вміють працювати з матеріалом. Яскраво виявлялись у роботі міжпредметні зв'язки. Відразу після дзвінка в клас завітав мольфар – ось  тут  використались театральні вміння. Також все заняття було в патріотичному дусі. Налаштуванню на цей лад сприяло використання різних прислів'їв, приказок, навіть пояснювалось, як з'являються закарпатські діалектичні слова, які пов'язані з латинською назвою видів плазунів. Використовувалось багато видів роботи для самоперевірки: чайнворд, графічний диктант, складання ланцюгів живлення, тестові завдання, розв'язування задач, пошукова робота. При всіх видах роботи в учнів простежувались глибокі знання,  що свідчить про систематичність роботи вчителя.
ІІ етап – презентація на тему:« Використання методу проектів на уроках біології », яку підготувала та прокоментувала вчитель біології Довганич Н.П.  Проекти допомагають учням не автоматизовано виконувати поставлені завдання, а пробуджують в них живий інтерес до виконання та досягнення результатів досліджень.  За часом виконання методи можуть бути як довготривалі, так і короткотривалі, які відповідно потребують різних підходів їх використання
ІІІ етап – обговорення  заходів та підведення підсумків.
На цьому етапі члени міського МО вчителів біології дали аналіз уроку Бубряк Е.М.Всі відзначили, що урок проведено на високому методичному рівні. Кожен етап продуманий та мав цілісне завершення.  Довганич Н.П. та Опріш А.І. презентували різні роботи учнів, чим засвідчили актуальність даного методу проектів. 


Немає коментарів:

Дописати коментар