Увага!

Благодійний ярмарок - 24.04.24

19 травня 2016

Кращі вірші воїнам АТО від учнів школи

Чотири вірші - для воїнів.

Моєму воїну
Жили були у мирі й дружбі
Два брати нерозлучні.
В них спільні предки й спільний лад.
І все на двох: і щастя, й страх.
Але одному не стерпілось,
бо влади більше захотілось.
І він почав війну без правил,
без честі, сорому, поваги.
І люди стали боронити
той край, що кров’ю вже залитий:
і гинули в степах солдати
під гулом бою, страшні це втрати.
А воїни одне просили:
побачить рідні небосхили,
і мовчки з вірою в очах
переборювали свій страх…
І кожен вірить в перемогу,
та молиться він Богу:
Країну рідну збережи,
і мир на землю принеси.


Подяка воїну-захиснику
Я чув від свого дідуся не раз,
Як орди татарські нападали на нас.
Та народ наш сміливий, відважний
Завжди був готовий на подвиг звитяжний.
Все добре було у моєму краю,
Та знову біда віщує долю нам злу.
Десь заклик лунає: «Піднятись до бою!
Стоять до останнього за землю і волю!»
І постріли чути щоразу сильніш.
Та враз… Забулось усе – і ясніш
Прилинули спогади з тих мирних днів,
Коли ріс щасливим, хоч того й не цінив.
Затьохкав соловейко, сонце посміхнулось,
Наче щастя й мир знов до нас вернулись.
Згадалась тобі раптом, солдате,
Ота стежина, що вела до хати.
Матуся борщ з варениками подає,
Татусь пораду синові й доньці дає.
Я хочу бути впевненим, солдате,
Що захистиш мого ти батька й матір.
Я вірю: у нерівному бою
Віддаш життя за доленьку мою.
Твій подвиг героїчний не померкне у віках,
Твоя пролита кров у спогадах зостанеться і у серцях.

Почуй мене, солдате
Як тихо і ніжно співає птах на просторі
Про вечір весняний, про яснії зорі.
Лиш сутінки тихо лягають на місто,
Але ти не спиш в окопі, солдатику, звісно.
Тобі не до сну, бо чатує на нас
Злий ворог, що сон потривожив у мирний наш час.
І темною хмарою попелу й диму
У душах людських він посіяв нам зиму.
А як же раніше нам сонце сіяло,
Мале немовля рученя простягало,
Ловило проміння ясне, золоте!
Аж ось в одну мить зникає все це.
Я мріяла в снах, як закінчу вже школу,
Що мати збиратиме в далеку дорогу,
Обійме і ніжно притулить до себе,
Бажатиме щастя і мирного неба.
А зараз… Я бачу, як плаче й сумує матуся
І каже: «В дорогу далеку пускати боюся,
Дитино моя, бо непевна година настала.
І де ж та упевненість в людях пропала?»
Та я сподіваюся, солдатику милий,
Що ми перед Богом не так завинили,
Аби весь народ мій дозволив Він знищить,
Красу мого краю ногами понищить.
Тому до рук зброю довелось тобі взяти,
В далекому краї за нас воювати,
І неньку залишити рідну свою,
Зі зброєю йти і, можливо, загинуть в бою.
Це так боляче нам визнавати,
Що рушають солдати від рідної хати,
Що доводиться в мирний наш час
Кров пролити і вмерти за нас.
Не хочу й не вірю, солдате, ти чуєш?
Що лютого ворога ти не звоюєш.
Вславлятиму в вічності мужність твою.
«Лишися живим!» - лиш одне в Бога молю.

Яке це страшне слово – війна
Народ спіткала лиха доля,
Бо почалась страшна війна.
Сини найкращі гинуть в полі,
А мати плаче й жде одна.
Сумуєш, плачеш і нервуєш, ненько,
А син Вітчизну захища рідненьку.
Постріли, вибухи, калюжі крові,
Десь там, в ярузі, чути крики болю.
Солдате, у шинелі з автоматом
Крокуєш ти по закривавленій землі,
Твої думки десь поряд з мамою і татом,
І мрії про дитинство згасли вже в імлі.
Молюся Богу за героя,
За рідну неньку і дітей.
Ти повернешся, як звільниш нас від горя,
Наш мужній воїне, невмирущий Прометей!

Немає коментарів:

Дописати коментар