Увага!

10 жовтня 2022

Всесвітній день психічного здоров'я


Всесвітній день психічного здоров’я відзначається щорічно 10 жовтня, починаючи з 1992 р. Цей день було засновано з ініціативи Всесвітньої федерації психічного здоров’я за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я.
Для життя людини, її психічного та фізичного здоров’я, її щастя важливим є вміння долати стреси. Особливо в ці дні. До способів зниження вірогідності виникнення стресу відносять додержання режиму раціонального харчування, підтримання себе у гарній фізичній формі, досягнення загальної рівноваги.
До Всесвітнього дня психічного здоров'я, протягом тижня у Мукачівському ліцеї №11 психологічною службою закладу були проведені заняття з елементами тренінгу, на яких наші п'ятикласники знайомились із поняттям "психічне здоров'я" та вели діалог щодо методів його збереження. По завершенні учні виготовили плакати , на яких відобразили своє розуміння теми та презентували свої роботи
 

Немає коментарів:

Дописати коментар