Увага!

08 квітня 2024

Засідання педагогічної ради №3

В Новій українській школі ставиться акцент не лише на професійні якості вчителя, але й на його психологічні знання. Сучасний педагог має добре знати закони розвитку дитячої психіки, розуміти внутрішні потреби дітей для того, щоб всі методики давали позитивний результат.
Про цей особистісний контакт учня з учителем порушили проблемне питання педагоги Мукачівського ліцею № 11 на засіданні педагогічної ради, яке відбулося 08.04.2024 р.
Саме про вмотивовану діяльність: усмішку вчителя, лагідне звертання по імені, щирі добрі слова на адресу учня, що є повною гармонією тісної плідної співпраці, говорили виступаючі вчителі початкових класів, педагоги, практичний психолог закладу.
Директор Вікторія Глеба наголосила, що педагог – рушійна сила розвитку дитини у обдаровану та дієву особистість. Заступник директора Наталія Качур охарактеризувала мотив і стимул як засоби емоційного спонукання здобувачів освіти до навчальної діяльності та досягнення успіху.
Досліджуючи питання педагогічної ради, опрацьовуючи наукову літературу, спираючись на педагогічне мистецтво і власний досвід, можна з впевненістю сказати, що наш педагогічний колектив володіє потужними джерелами мотивації дитини на пізнання світу і себе у ньому.
 


    


Немає коментарів:

Дописати коментар