Цього тижня учні 5–6 класів мали нагоду поглибити свої знання про безбар’єрність — поняття, що відкриває двері до рівних можливостей для кожного.

Ми провели низку захопливих занять, під час яких діти не лише слухали, а й на власному досвіді відчули, що таке життя з бар’єрами і як важливо їх долати.
Учні брали участь в інтерактивних бесідах, переглядали тематичні відео та обговорювали реальні історії, які надихають. Особливу увагу приділили «Довіднику безбар’єрності», вивчаючи його основні принципи.
Найбільше емоцій викликала гра-симуляція «У чужих черевиках»! 

Учні мали змогу відчути, з якими бар’єрами щодня стикаються люди з інвалідністю. Спробуйте уявити:
• пройти маршрут із зав’язаними очима, імітуючи порушення зору;
• зав’язати шнурки однією рукою — те, що здається простим, стає викликом у складніших обставинах;
• прочитати диктант із льодяником у роті, імітуючи порушення мовлення;
• за допомогою беруш зрозуміти, як непросто дитині з порушенням слуху;
• спілкуватися лише мімікою або спробувати вивчити кілька слів жестовою мовою.
Ці вправи допомогли дітям краще зрозуміти, що доступність — це право, а не привілей, і наскільки важливо створювати інклюзивне середовище для всіх. 

Немає коментарів:
Дописати коментар