Увага!

5 класи

Українська мова (до 12.04)

  • Тема. Другорядні члени речення:додаток, означення, обставина. Переглянути відео 1 та відео 2; Опрацювати параграфи 51-53; виконати у зошити №№402, 403, 406, 408, 410, 411, 413, 415, 417(усно), 418 (3), 419, 424, 425 + виконати завдання 1-6 ст.158.
  • речення з однорідними членами. Параграф 54 - вивчити, відеурок, виконати №№427, 429, 430, 432, 435
  • узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Параграф 55 - вивчити, виконати №№437, 438, 439, 440, 443, 446, 447
  • написати твір-роздум на тему "Чому потрібно берегти природу?"
  • переказ тексту. Параграф 56 - прочитати, виконати №448 (прочитати текст, усно дати відповідь на запитання, скласти і записати у зошит план, переказати текст усно, написати переказ у зошит)
  • Звертання. Вивчити параграф 57, викон. впр. 451(завдання 1 і 2), 452(завд.1,2), 455, 456 + відеоурок "Звертання". 
  • Вставні слова. Вивчити параграф 58, викон. впр. 461,462,464, 465, 466(розібрати усі речення)+ відеоурок "Вставні слова".

Українська література (до 12.04)

  • Прочитати і законспектувати біографію Т.Г.Шевченка; прочитати оповідання "У бур'янах"; виконати завдання 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 11 після твору.
  • Прочитати і законспектувати матеріал на ст.195-196; дати відповіді на запитання: 1, 2, 3, 4, 7, 10, 11; вивчити напам'ять "Садок вишневий коло хати", "За сонцем хмаронька пливе"
  • Рекомендуємо відвідати віртуальний музей Т.Г.Шевченка
  • Павло Тичина. - ст. 199 - законспектувати біографію; прочитати вірші ст.199-201
  • ст.201 переписати і вивчити визначення "ліричний герой"; письмово виконати завдання 1-4
  • вивчити напам'ять вірш "Не бував ти у наших краях!"
  • Євген Гуцало. Ст. 203. короткий конспект біографії, прочитати оповідання "Лось" + відеурок
  • Ст. 210: написати і вивчити визначння "оповідання"; скласти характеристику образів хлопчиків (риси характеру, вчинки); ст.211: письмово завдання 11
  • Максим Рильський. Коротко законспектувати біографію(ст.212). Прочитати вірші "Дощ", "Осінь - маляр". +  відеоурок
  • Вірш "Дощ" вивчити напам'ять. Письмово виконати Завдання після тексту (ст.214) 1,2,3,4,6,10.
  • Етюд про природу в художньому стилі. Завдання: написати етюд. + пам'ятка щодо написання.

Зарубіжна література (до 11.05)

Прочитати:
  • Льюс Керролл «Аліса в Країні Див»;
  • Туве Янсон «Капелюх Чарівника».
  • Виконати завдання: «Аліса в Країні Див» . Час виконання: до 12.04.2020
Розглянути запропоновані завдання, відповісти на питання, записати в робочому зошиті. Сфотографувати, відправити на пошту вчителеві (viktoriaprot6@gmail.com - Вікторія Юріївна)
  • М.Цветаєва. “Книжки в обкладинках червоних”. Завдання
  • Цього і, навіть, наступного тижня у вас - усе ще контрольні роботи. Тому - ЧИТАЄМО! Читаємо, бо це - головне. Як не дивно, це запорука не тільки вашої оцінки, але й вашого зростання і розвитку: духовного, інтелектуального, морального... можна й далі продовжувати, але навіщо? Пам'ятаємо, що сказав Білл Гейтс: "У моїх дітей, звісно, будуть комп'ютери, але СПОЧАТКУ в них будуть КНИГИ".
  • І тому - читаємо. Що там залишилось?
    Роальд Дал, "Чарлі і шоколадна фабрика". Туве Янсон, "Капелюх чарівника".
    Читаємо, друзі, слухаємо аудіокниги, по можливості дивимося екранізації творів. А також заглядаємо у групу на ФБ

Англійська мова (до 12.04)

Німецька мова (до 12.04)

  • Thema: На уроці німецької мови.
Seite 55, Ub.1 (усно), Seite56, Ub.3 (письмово), Seite 56 ,Ub.4 (усно + переклад)
  • Thema:Unser Klassenzimmer.Наша класна кімната.
1. Wörter-слова:die Tafel,der Tisch… Rot,grün,braun,…(записати у словник,у підручнику є переклад).Відео:Ich bin die kleine Hexe.
2. ст.58, впр.1-2, 4-5 (усно).Утворення іменників за допомогою додаванням букви – е-,-er-( на кінці іменника) та -nn-,-ä-.
3. Дом.робота(Hausaufgabe):ст.59, впр.6(письм.)
  • Thema:Im Klassenzimmer.У класній кімнаті.
1.Wörter-слова:vor,hinter,vorne…(записати у словник,у підручнику є переклад).
2. ст.60 впр.2 (усно).Відео:утворення давального відмінка у німецькій мові. 
Зверніть увагу:у давальному відмінку відбувається зміна родів нім.мови:der,die,das на der=dem,die=der,das=dem
auf dem-на, Vor der-спереді, Hinter dem-ззаді, An der-на, Am-на
3.ст.61,впр.3-4(усно) Зразок впр.4: die Wand-стіна,зміна у давальному відмінку an der Wand- на стіні, die Tafel= an der Wand =на дошці .
4. Дом.завдання:ст.62 впр.5 (письмово ).
  • Thema:Schulsachen.Шкільні речі.
1.Wörter:Die Schulsachen,die Schultasche…(слова записати у словник,у підручнику є переклад).
2.ст.63,впр.1, 2, 3 (усно), відео :вживання заперечення kein keine.
3.Дом.робота:Hausaufgabe :ст.64,впр.4 (письмово).
  • Thema:Kinder,lernt Deutsch.Діти вчіть німецьку!
1.ст.65,впр.1, 2 (усно), вивчити правило. Відео:Imperativ-наказовий спосіб.
2.ст.66,впр.3(усно), ст.66, впр.4 (письмово), ст.67,впр.5-6 (усно).
3.Дом.завдання:Hausaufgabe:вивчити правило ст.65
  • Thema:Stundenplan.Розклад уроків.
1.Слова записати у словник.
2.ст.68,впр.2-3(усно), ст.68,впр.4- правило, ст.69.впр.5 (усно).
3.Дом. робота:Hausaufgabe:вивчити слова на пам'ять.
  • Thema:Was machst du gern? Чим ти любиш займатися?
1.Слова виписати у словник:Rad fahren,schwimmen…(переклад у підручнику).
2.Повторити прийменники та звернути увагу на зміну при вживанні у реченні.
3.ст.72 впр.1-2.(усно).gern—охоче.Відео(Ich mache gern), cт.73,впр.4 (усно).
4.Дом.завдання: ст.74 впр.5 (письмово).Зверніть увагу на утворення питальних речень.При утворенні питальних речень,на перше місце потрібно поставити дієслово, якщо немає питального слова: 1)Du,gern,tanzen?—Tanzt du gern? 2)Peter,Fußball spielen, gern.—Peter spielt gern Fußball.
  • Thema:Was machst du nach der Schule?-Що ти робиш після школи?
1.Слова виписати у словник.
2.ст.75 впр.1-2 (усно), Ст.76 впр.3-4 (усно).
3. ст.77 виписати слова у словник.
4.Дом.завдання : вичити слова.

Історія (до 12.04)

Математика (до 21.05)

Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути відео з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань. Якщо необхідно, Ви завжди можете повторно ознайомитись з теорією;)
  • Множення десяткових дробів : підручник §34, ст. 213; відео 1 та відео 2; виконати №№ 916, 917, 918, 919, 922, 924, 926, 927, 933, 935, 937, 939, 949, 953, 955, 959
  • Ділення десяткових дробів : підручник §35, ст.221; відео 1 та відео 2; відео 3; виконати №№  969, 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976, 978, 980, 983, 985, 987, 991,    993, 1005, 1009, 1019.
  • Додатково по темі: Ділення десяткового дробу на натуральне число: відео, завдання; Ділення десяткового дробу на десятковий дріб: відео, завдання
  • САМОСТІЙНА РОБОТА (термін здачі - 9.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя. Зверніть увагу на те, якому класу які самостійні треба робити - перед завданнями вже вказано)
  Також буде корисним під час карантину повторити ті теми за весь курс 5 класу, в яких відчуваєш, що маєш якісь недопрацювання, або які, можливо, трохи важче вдалося засвоїти.
Ось відео до всіх пройдених тем 5 класу.

Природознавство (до 12.04)

Тема. Планета Земля як середовище життя організмів.
1. Організм і його властивості. Клітинна будова організмів. відео
2. Різноманітність організмів: Рослини, Тварини, Гриби, Бактерії. відео
3. Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. відео
4. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.
5. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. відео
6. Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді. відео
7. Ґрунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у ґрунті.
8. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв'язки між організмами. відео

Трудове навчання (технології) (до 12.04)

За попередньою інформацією, конкурс «Воскресни, писанко» відбудеться 9 квітня. Писанки та композиції виготовляємо дистанційно (вдома). Роботи виконуємо в таких техніках: 
1. Писанки:
- Дряпанка
- Мальованка
- Зернівка
- Писанка, прикрашена бісером
- Писанка, виготовлена в техніці квілінг
- Писанка, виготовлена з глини
- Традиційна писанка, розтопленим воском 
2. Тематична композиція: «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»
3. Великодній рушник.
Виконуєте одне!!

ЗАВДАННЯ 1

Інформатика 

Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект). Створені проекти відправляти на електронну пошту зазначену в опорних конспектах. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Петрова Ірина 5-Б). Якщо необхідно, Ви завжди можете повторно ознайомитись з теорією;)

!!Починаючи з 22 квітня, завдання для учнів Вікторії Іванівни буде на сайті

Учні, які навчаються в групах Віталії Василівни, стежте за оновленням завдань в системі "Моя школа".Завдання будуть оновлюватись щотижня згідно розкладу.

Образотворче мистецтво (до 12.04)

Завдання 1
Завдання 2

Музичне мистецтво (до 22.05)

  • Тема "Симфонічна музика"
Завдання:
1) прослухати першу частину симфонії В. А. Моцарта, намагаючись простежити, як розвивається головна тема, як змінюється музика;
2) ознайомитись з піснею, поспівати ;
3) опрацювати матеріал підручника( ст. 114-116, електронний варіант підручника ).

 Фізична культура (до 12.04)

  • Ранкова гімнастика (Комплекс вправ
  • Виконання вправ ЗФП (загальної фізичної підготовки) : вправи для м'язів живота (прес 2 підходи по 15разів); згинання і розгинання рук в упорі лежачи ( 10-15р)
Виконуємо лише тоді, якщо дозволяє стан здоров'я!

Основи здоров'я (до 01.05)

  • §24. Трикутник вогню (вивчити)
Ст.127-129 законспектувати в зошит: Джерело запалювання. Горючі речовини. Кисень.
Скласти пам’ятку «Пожежна безпека в оселі»
  • §25. Пожежна тривога (вивчити)
Опрацювати презентацію з інтернет-джерел «Пожежна тривога»
Скласти пам’ятку «Евакуація з приміщення школи»
  • §26. Сам у дома (вивчити)
Скласти пам’ятку «Як захиститися від зловмисників»
Опрацювати презентацію з інтернет-джерел «Сам у дома»
  • §27. Сам надворі (вивчити)
Скласти пам’ятку безпечної поведінки з незнайомцями, вуличні шахраї.
Дати відповідь на запитання: до кого звертатися по допомогу при екстремальній ситуації з незнайомцями?
  • Земля-наш спільний дім. Стихійні лиха (прочитати).

23 коментарі:

  1. Ето очень сложно зделать за ниделю,ето слишком много,каждый день я делаю по одному прдмету на половину. И ето только нам на НИДЕЛЮ!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Це завдання на три тижні карантину, а не на один! Не хвилюйтеся, все буде добре! Розділіть собі матеріал на весь період! І бережіть своє здоров"я, не хворійте!!! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Та ани блин еще добавили (
    попробывали бы в нашей шкуре побить!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Чому так багато я не розумію ще й до 3.04 а далі , що ??? Куда так багато

    ВідповістиВидалити
  5. Шановні дописувачі! Нагадую, у вас НЕ канікули, а карантин. Це означає, що навчання триває. Порівняйте обсяг того, що ви робите в класі та вдома за період 3 тижні, з тим, що є тут.А потім говоріть, чи забагато.

    ВідповістиВидалити
  6. ани каждый день что то добовляют(

    ВідповістиВидалити
  7. Запитання,а якщо не встигнути зробити якийсь з уроків що буде?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви все зможете, не сумнівайтесь в собі!
      Спробуйте працювати за розкладом, як при звичному навчальному процесі.

      Видалити
  8. Добрий ранок! Не знаю чи це лиш мені буде цікаво почути...)
    За весь період карантину нам тільки вчитель математики кинула одне Своє власне відео з поясненням нового навчального матеріалу. За це їй Дуже Велике Дякую!
    Лиш не розумію , а чим інші вчителі займаються під час карантину? Хіба так важко скинути відео на 5-7 хв роз’яснення для дітей нового матеріалу? Це ж не 45 хв уроку.
    Наші вчителеві хочуть нам показати , що наші діти можуть справлятись із завданнями Без них, послухавши відео з Інтернету та прочитавши підручник? Чому ніякого контролю з боку вчителів не має? Чому жодного разу нас( батьків) не запитали чи маємо ми якісь проблеми у роботі з дітьми вдома , у роз‘ясненні якогось матеріалу? Для дитини найгірше, це коли задають купу ДЗ , а вкінці кінців ніхто навіть перевіряти не буде.(
    Будь ласка , хочу побачити Роботу вчителів з дітьми, а не список завдань , які вони нам відправили. Дякую.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за такий поширений коментар.
      Сторінку з електронними адресами вчителів вже можна знайти за адресою https://nvk11mukachevo.blogspot.com/p/blog-page_30.html, її також можна знайти на вкладці "Навчання під час карантину".

      Видалити
  9. Те , що задали з природознавства це по ньому треба робити конспекти?

    ВідповістиВидалити
  10. А те,що я зробила потрібно відправляти вчителям?( якщо "так" то як це зробити ?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня. Сторінку з електронними адресами вчителів можна знайти за адресою https://nvk11mukachevo.blogspot.com/p/blog-page_30.html, її також можна знайти на вкладці "Навчання під час карантину".

      Видалити
  11. Доброго дня! Дуже сподіваюсь, що до моєї поради долучаються вчителі. Протягом останніх тижнів ми стараємось виконувати завдання, які було викладено на сайті. Завдань дуже багато і вони абсолютно несистематизовані. Вчителі не враховуючи, що за розкладом кожного дня немає всіх предметі. Також спілкувалась з іншими батьками діти яких навчаються в інших школах України. Я поважаю вашу роботу, але дуже прошу : - систематизуйте завдання за розкладом уроків. - розраховуйте навантаження на 45 хвилин, а не на весь день. А то майже всі батьки тільки й знають, що вчаться та перевіряють домашню. Ми повинні прививати любов до навчання, а не відразу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня. Дякуємо за Ваш конструктивний коментар.
      Дистанційне навчання усіх його учасників випробовує на міцність, особливо на перших порах. Важко дітям (та їх батькам), нелегко і вчителям. Ми в пошуках оптимальних способів вирішення поставлених перед нами завдань. Сподіваємось, далі буде легше.

      Видалити
  12. что ето воще токое самотийни ани надобовляли
    воще не думают что детям тежело

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Если ты(вы) не в курсе то нам дали уроки,и самостоятельные в школе есть тоже,и поэтому нам дали их!

      Видалити
  13. Добрий день, звертаюся до викладачів!!!
    Один вчитель хоче щоб діти відповідалина ФЕЙСБУК, один у вайбері, один на пошту!
    Може ще хтось хоче вконтекті, однокласниках, скайпі, телеграм, інстаграм???
    Що не можуть викладачі визначитися???

    Є школи в яких викладають онлайн відео конференції!!! А не лише задають завдання!

    Я особисто не встигаю дивитися куди дитині скинули завдання! Не кажучи про дітей!

    ВідповістиВидалити
  14. Добрий день, скажіть будь ласка, чому вчитель із зарубіжки перестала виставляти завдання на офіційному сайті школи? А лише сидить у своєму фейсбуці. Не всі діти зареєстровані у соціальних мережах! На це є офіційний сайт школи. Діти їй скидують то на одну елюпошту то на іншу, а від неї ніякої відповіді, чи правильно діти зробили завдання чи ні.
    Як приклад, вчора повертаюся з роботи і дитина сказала, що із зарубіжки вже виклали контролбну роботу на фейсбук, я зареєстрував дитину, зайшли на ту сторінку у фейсбуці, а там пише що вже закінчився термін для відповідей.
    Що на це може відповісти КЕРІВНИЦТВО школи???

    ВідповістиВидалити
  15. Доброго дня! Звертаюсь до всіх вчителів 5 класу. Будь ласка викладайте всі завдання, контрольні, самостійні на сайті школи. Чому батьки повинні шукати завдання в феймбуке, в вайбері тощо. Я розумію, що Вам так зручно, але зрозумійте і батьків. Не в усіх дітей є можливість працювати за комп'ютером, а також заходити на різні сайти. Якщо Ви впроваджуєте "Моя школа", то спочатку нехай вчителі всі її освоять та заполнять завдання, а вже потім впроваджуєте. Я не розумію, що так важко на кожен день, за роскладом уроків написати дітям завдання, і викласти на сайті школи, як роблять в інших школах. І тоді і діти будуть встигати виконувати завдання, і контрольні вчасно виконуватимуть. Дякую .

    ВідповістиВидалити