Українська мова (до 12.04)
Українська література (до 12.04)
- М.Павленко: читати "Русалонька із 7-В"; скласти характеристику образів; перегляньте буктрейлер
- В.Симоненко - вивчити біографію; вірш "Лебеді материнства" - вивчити напам'ять; прочитати та проаналізувати вірш "Ти знаєш, що ти людина".
Зарубіжна література (до 11.05)
- У групі "Зарубіжка" в ліцеї №11 м.Мукачева ви зможете почерпнути багато корисного для себе, а також отримати відповіді на питання.
- Артур Конан Дойл . Читати оповідання «Спілка рудих», «Голубий карбункул»; написати творчу роботу «Секрет популярності Шерлока Холмса»
- Світова новела як літературний жанр ст.203, 204; відеоурок
- О.Генрі. Життєвий і творчий шлях (читати і скласти конспект); опрацювати новелу «Дари волхвів» ст. 207-212; повторити зміст новели «Останній листок»; відеоурок1, відеоурок2
- Герберт Уеллс. Життєвий і творчий шлях письменника (читати і скласти конспект); читати «Чарівна крамниця» ст.223-232; творче завдання: написати твір-роздум про свої улюблені речі або іграшки «Світ, який для мене завжди живий…», відеурок
- Рюноске Акутагава. Сторінки життя та творчості. (читати, скласти конспект) ст.233- 234; опрацювати твір «Павутинка», відеурок
- Цього і, навіть, наступного тижня у вас - усе ще контрольні роботи. Тому - ЧИТАЄМО! Читаємо, бо це - головне. Як не дивно, це запорука не тільки вашої оцінки, але й вашого зростання і розвитку: духовного, інтелектуального, морального... можна й далі продовжувати, але навіщо? Пам'ятаємо, що сказав Білл Гейтс: "У моїх дітей, звісно, будуть комп'ютери, але СПОЧАТКУ в них будуть КНИГИ". І тому - читаємо. Що там залишилось?
Д. Джонс, "Чарівний замок Хаула"
Читаємо, друзі, слухаємо аудіокниги, по можливості дивимося екранізації творів. А також пам'ятаємо про групу у ФБ.
Англійська мова (до 03.04)
Sports and Games. Sports in my life. Завдання. ТекстТема: «Great Britan», London. Завдання. Додаткові матеріали + для 7-Г: фото1, фото2, фото3, фото4
Історія України (до 12.04)
- Галицько-Волинське князівство за Данила Галицького та його наступників.
Виконати Практичну роботу ст.152
- Загибель Галицько-Волинської Держави.
Відповісти письмово ст. 159. (1,2,3,4,6,7,10,11)
- Культура Галицько-Волинської держави в XI-XIII ст.
ТЕСТИ ПИСЬМОВО ст170-171
- Україна у складі ВКЛ
Всесвітня історія (до 30.04)
- «Англія в середні віки. «Велика хартія вольностей». (*7-В)
- «Країни басейну Середземного моря. Іспанія та Італія» (7-В)
- Середньовічна культура Західної Європи
- Практична робота + Переглянути презентацію, відео
- Центральна і східна Європа
- Параграф 16 + презентація + ЗАВДАННЯ і дати (для класів Віри Георгіївни)
- Терміни : гусити, таборити, гуситські війни, шляхта, сейм
- Дати/ Підручник с.176
- ВІДПОВІСТИ на запитання ст.177
Алгебра (до 12.04)
- Учні 7-А та 7-Б класів, будь ласка, заповнть форму для навчання у гугл класі.
- відео: Графік функції, Лінійна функція , Графіки з модулями, Поняття рівняння, Розв'язування рівнянь, Лінійні рівняння
За підручником О.С.Істер
- §21 - опрацювати, короткий конспект , №№785, 789, 791, 797, 806, 813, завдання для перевірки знань 1-8 (ст. 161) - виконати в робочі зошити
- §22. Загальні
відомості про рівняння, № 834, 838, 842
- §23. Лінійне рівняння
з однією змінною, № 852, 855, 862, 866
- §24. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь, №902, 904, 914, 916, 923, 926
- §25. Лінійне рівняння з двома змінними, №951, 962, 964, 967
- §26. Графік лінійного рівняння з двома змінними; відео, №981, 989, 990, 992.
- §27. Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв’язок; відео, №981, 989, 990, 992.
за підручником А.Г.Мерзляк:
- §§ 22-23, вправи з підручника: №№833, 836, 838, 857, 859, 863, 867, 869, 875, 882, Завдання для перевірки знань №6 (ст. 170-172) - виконати в робочі зошити
- §24. Рівняння з двома змінними, №915, 917, 922, 929
- §26. Системи рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними; відео; №1008, 1010, 1012, 1016, 1018-1022
- САМОСТІЙНА РОБОТА (здати на перевірку до 09.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя)
- §27 Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки. Відео. №1034-1036
Геометрія (до 12.04)
- Учні 7-А та 7-Б класів, будь ласка, заповнть форму для навчання у гугл класі.
За підручником О. С. Істер
- §§19-20 - опрацювати, короткий конспект , №№480, 485, 488, 490, 505, 507, 562, 564, 566, завдання для перевірки знань №4 (ст. 118-119) - виконати в робочі зошити
- §21. Коло. Круг. №584, 592, 597.
- §22. Дотична до кола, її властивості. №608, 612, 616.
- §23. Коло, вписане в трикутник. №624, 626, 630, 634.
- §24. Коло, описане навколо трикутника. №643, 646, 649.
- §25. Взаємне розміщення двох кіл. №657, 661, 663, 667.
- §26. Геометричне місце точок; відео 1, відео 2, №674, 686, 688, 697, 704.
За підручником А. Г. Мерзляк
- §§17-18 - опрацювати, короткий конспект, №№437, 439, 441, 463, 467, Завдання для перевірки знань №3 (ст. 144-145) - виконати в робочі зошити
- §19. Геометричне місце точок. Коло та круг. №480, 484, 486, 491.
- §20. Властивості кола. Дотична до кола. №509, 516, 522, 524.
- §21. Описане та вписане кола трикутника. №540, 547, 550, 552, 557, 561.
Рекомендується також виконати додаткові завдання (в окремі зошити, можна разом з алгеброю)
- САМОСТІЙНА РОБОТА (здати на перевірку до 09.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя)
- §22. Задачі на побудову; відео; №574, 576, 577, 578, 581, 583, 586, 588, 590, 595, 598, 599.
Біологія (до 29.05)
- Розмноження тварин - опрацювати §44 (а також фото)
- Індивідуальний розвиток тварин - опрацювати §45 (фото1, фото 2)
- §47-50. Вроджена і набута поведінка тварин. Поведінка тварин (фото1, фото2, фото3, фото4)
- Індивідуальна і розумова поведінка тварин - опрацювати §51-52 (фото 1, фото 2, фото 3)
- З 27.04 по 30.04 готуємось до контрольних робіт за графіком. (§52-56)
- Параграфи 59—61.Повторити типи взаємозв'язків у тваринному світі.Ланцюги живлення ,стр260. Ознацомитись з представниками тварин Червоної книги України
Географія (до 12.04)
- Євразія. Географічне положення
- Рельєф Євразії.
- Клімат Євразії
- Води суходолу Євразії + відеоурок!
- Озера Євразії
- Природні зони Євразії
- Охорона природи Євразії
Фізика (до 03.04)
- Тема. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля: вивчити §29-31, вправа №18: завдання 1, 2 ; вправа №19: завдання 2; експериментальне завдання ст. 144, інтернет-ресурс: ;
- Тема. Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри: вивчити §31-33, вправа №21: завдання 1, 2, 3; інтернет-ресурс:
- Тема. Манометри. Рідинні насоси : вивчити §34, запитання для самоперевірки ст.158, інтернет-ресурс: ;
- Тема. Умови плавання тіл.: опрацювати інтернет-ресурс: ;
- Тема. Відштовхувальна сила. Закон Архімеда. : вивчити §35, вправа №22: завдання 3,4; опрацювати інтернет-ресурс: ;
Хімія (до 03.05)
- Завдання 1
- Узагальнення знань про Оксиген та кисень. Повторити пар.15-21 підручника, виконати вправи 8-10 (ст.142). Додатково: переглянути учнівську сторінку; виконати вправи та розв'язати самостійну роботу №3.
- Узагальнення знань з теми "Прості речовини. Кисень". Повторити пар.15-21 підручника; виконати приклади завдань (рівень А,Б,В та рівень Г) та завдання самостійної роботи (В-1, В-2, В-3, В-4)
- Вода. Поширеність води у природі. Вода-розчинник.Склад її молекули, фізичні властивості. Відео1, відео2, Відео3. Вивчити пар. 22 (ст. 150-154), виконати впр. 1, 2, 4, 5, 7 (ст. 154); підготувати презентацію "Вода - джерело життя"
- Кількісний склад розчинну. Фото 1, фото 2.
- КОНТРОЛЬНА РОБОТА.
Потрібно виконати один із запропонованих варіантів. Обов‘язково відповіді надсилати до 15:00 на електронну адресу lyceum11chemistry@gmail.com
Трудове навчання (технології) (до 12.04)
За попередньою інформацією, конкурс «Воскресни, писанко» відбудеться 9 квітня. Писанки та композиції виготовляємо дистанційно (вдома). Роботи виконуємо в таких техніках:
1. Писанки:
- Дряпанка
- Мальованка
- Зернівка
- Писанка, прикрашена бісером
- Писанка, виготовлена в техніці квілінг
- Писанка, виготовлена з глини
- Традиційна писанка, розтопленим воском
2. Тематична композиція: «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»
Інформатика
Для того, щоб оволодіти матеріалом, рекомендуємо переглянути презентацію з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (опорний конспект). Створені проекти відправити на електронну пошту зазначену в опорних конспектах. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Петрова Ірина 7-Б).
- Створення моделей для розв’язування задач: презентація; опорний конспект;
- Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта: презентація; опорний конспект;
- Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів: презентація; опорний конспект;
- Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами: презентація; опорний конспект;
- Програмування випадкових процесів: презентація; опорний конспект.
!!Починаючи з 22 квітня, завдання для учнів Вікторії Іванівни буде на сайті
Учні, які навчаються в групах Віталії Василівни, стежте за оновленням завдань в системі "Моя школа".Завдання будуть оновлюватись щотижня згідно розкладу.
Образотворче мистецтво (від 12.05)
Завдання1
Завдання 2
Завдання 3
Завдання 4
Завдання 5
Завдання 6
Завдання 7
Завдання 8
1) Ознайомитись з історією виникнення бардівської пісні та найвизначніших її виконавців.
2) Прослухати фрагменти муз. композицій: Б. Окуджава « Ваше величество женщина», «Молитва Франсуа Вийона» у виконанні Ж. Бічевської.,М. Бурмака «Ми йдемо». Е. Драч « Б’ють пороги» .
3) Визначити ознаки та типові риси бардівських хітів.
4) Ознайомитися з піснею, поспівати.
5) Відеопрезентація уроку.
2) Порівняти особливості жанрів опера та оперета.
3) Записати у зошит та вивчити наступні терміни: Опера-буффа, опера-комік, зінгшпіль.
4) Прослухати та проаналізувати арію «Карамболіна» та арію «Містера Х» Імре Кальмана.
5) Ознайомитися з піснею «Тече вода з-під явора» сл.Т. Шевченка, муз. О. Злотника.
Плюс зі словами, Мінус – караоке
Завдання 2
Завдання 3
Завдання 4
Завдання 5
Завдання 6
Завдання 7
Завдання 8
Музичне мистецтво (до 12.04)
- Тема: Барди
1) Ознайомитись з історією виникнення бардівської пісні та найвизначніших її виконавців.
2) Прослухати фрагменти муз. композицій: Б. Окуджава « Ваше величество женщина», «Молитва Франсуа Вийона» у виконанні Ж. Бічевської.,М. Бурмака «Ми йдемо». Е. Драч « Б’ють пороги» .
3) Визначити ознаки та типові риси бардівських хітів.
4) Ознайомитися з піснею, поспівати.
5) Відеопрезентація уроку.
- Тема: Музика театру
2) Порівняти особливості жанрів опера та оперета.
3) Записати у зошит та вивчити наступні терміни: Опера-буффа, опера-комік, зінгшпіль.
4) Прослухати та проаналізувати арію «Карамболіна» та арію «Містера Х» Імре Кальмана.
5) Ознайомитися з піснею «Тече вода з-під явора» сл.Т. Шевченка, муз. О. Злотника.
Плюс зі словами, Мінус – караоке
Фізична культура (до 12.04)
- Ранкова гімнастика (Комплекс вправ)
- 20 вправ для верхньої частини тіла в домашніх умовах
- Вправи для струнких ніг і підтягнутих сідниць
- Вправи для сильних рук, плечей, грудних м'язів і м'язів пресу
- Планка і варіації планок
Виконуємо лише тоді, якщо дозволяє стан здоров'я!
Основи здоров'я (до 03.04)
- §23. Соціальні чинники здоров’я.
- §24. Впливи найближчого оточення.
- §25. Хвороби цивілізації і реклама.
Ем.... А ви собираєтесь робити щось на цій сторінці, (сайті) щоб навчатись, карантин же.
ВідповістиВидалитиДоброго дня. Так, з понеділка (а може, і раніше) почнеться викладка тем, матеріалу і завдань по кожному класу. Дякуємо за терпіння.
ВидалитиДякую за відповідь.Молодці)
ВидалитиА ці завдання на цілий карантин чи на 1 тиждень?
ВідповістиВидалитиДякуємо за запитання. З більшості предметів викладається матеріал на перший час, який згодом поповниться.
ВидалитиWAT
ВідповістиВидалитиЧто ета за домашку на 03.04 согодні 24 березня
А там написано що до 03.04
Об'яснить це!!!!!
Доброго дня. Подане домашнє завдання ви маєте виконати ДО 3 квітня. Розподіліть час, за майже два тижні все можна встигнути (особливо, враховуючи, що частина завдань висить на сайті вже тиждень). І, будь ласка, пам'ятайте про ввічливість.
ВидалитиЩо буде якщо не вивчити пожаний матеріал?Вчителі будуть йще пояснювати чи сразу будуть контрольні роботи?
ВідповістиВидалитиРадимо ознайомитись з матеріалами брифінгу т.в.о. міністра освіти та науки (наприклад, за посиланням https://www.facebook.com/UAMON/videos/847233712429332/ )
ВидалитиЯк дізнатися електронні адреси вчителів?
ВідповістиВидалитиВам потрібно натиснути навчання під час карантину там буде знаходитися зворотній зв'язок
ВидалитиЯк дізнатися електронні адреси вчителів?
ВідповістиВидалитиЧого всі завданя були до 03
ВідповістиВидалитиА потом до 13 і такі же самі завданя