Увага!

8 класи

Українська мова (до 12.04)

  • Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Звертання та вставні слова": виконати вправи №№307, 309; відео
  • Поняття про відокремлення: параграф 31, виконати №№312, 313.
  • Відокремлене означення: параграф 32, відео, виконати №№320, 321, 324, 328, 329.
  • Відокремлені прикладки.§33.Виконати вправи:336,337,338
  • Відокремлені додатки.§34.Виконати вправи:348,349,353
  • Відокремлені обставини.§35.Виконати вправи:361,363,365,368
  • Відокремлені уточнювальні члени речення.§36.Виконати вправи:373,379
  • РМ. Переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі. Презентація

Українська література (до 12.04)

  • О.Довженко: вивчити біографію; прочитати оповідання "Ніч перед боєм"; переглянути буктрейлер; дати відповіді на запитання 1, 2, 3, 4 ст. 141. + презентація
  • Н.Бічуя: вивчити біографію; прочитати повість "Шпага Славка Беркути"; виконати завдання 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 (ст.154); 1, 2, 3, 4, 5, 8, 10 (ст.105); буктрейлер
  • Дочитати повість Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути». Дати характеристику таким образам : Беркути, Ващука, Вуса, Теслюк.
  • Прочитати оповідання В.Дрозда «Білий кінь Шептало».Виконати завдання 1,2,3 після оповідання.
  • Алегоричність образу коня. Виконати завдання 5 -10
  • Прочитати повість- казку Ю.Винничука «Місце для дракона».Виконати завдання 1,2,3 на ст.95 і завдання 1,2,3 на ст.206

Зарубіжна література (до 11.05)

  • Сервантес «Дон Кіхот» читати (ст.181-237) ; письмово відповісти на запитання ст. 237 (1-14); творча робота «Дон Кіхот-вічний образ в світовій літературі»
  • Контрольна робота. "Відродження" 
  • «Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. З лірики європейського барокко. Джонн Донн (1572–1631). «Священні сонети» (19-й сонет) Конспект
  • Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Його характерні ознаки. Конспект
  • “Мольєр. - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра”. Конспект
  • Цього і, навіть, наступного тижня у вас - усе ще контрольні роботи. Тому - ЧИТАЄМО! Читаємо, бо це - головне. Як не дивно, це запорука не тільки вашої оцінки, але й вашого зростання і розвитку: духовного, інтелектуального, морального... можна й далі продовжувати, але навіщо? Пам'ятаємо, що сказав Білл Гейтс: "У моїх дітей, звісно, будуть комп'ютери, але СПОЧАТКУ в них будуть КНИГИ".
  • І тому - читаємо. Що там залишилось?
    дочитуємо Мольєра ("Міщанин-шляхтич), А. Сент-Екзюпері, "Маленький принц", Р. Бах, "Чайка на ім'я Лівінгстон".
    Читаємо, друзі, слухаємо аудіокниги, по можливості дивимося екранізації творів. А також пам'ятаємо про групу у ФБ.

Англійська мова (до 12.04)

Німецька мова (до 12.04)

  • Thema: IN den Gaststatte.
Seite 110, Ub.10 (письмово,виписати нові слова у словник).У підручнику у словнику є переклад.
Seite 110 , Ub.11 (усно), Seite 111, Ub.13 (усно), Seite112,Ub.19 Speisekarte (усно), написати своюкарту меню.
  • Thema:Kannst du kochen?
Seite114(Записати слова у словник).Video(Guten Apetit).
Seite 114,Üb.22(mundlich), Seite Seite 115, Üb.23(schriftlich), Seite 115 ,Üb.24.
Hausaufgabe:Seite 116,Üb.25.(lernen Wörter).
  • Thema:Parallelen-Ukraine.
Seite 117,Üb.29, Seite 118,Üb.30 (mundlich), Seite 118,Üb.32(schriflich), Seite 119,Üb.33 (schriftlich).
Hausaufgabe:lernen die Wörter.
  • Thema:Grammatik auf einen Blick.Man ist, was man isst!
Seite 120, Seite 122,Üb.1 -2 (mundlich), Seite 123,Üb. (schriftlich), Seite 124,Üb.4 (schreib eine E-Mail).
Hausaufgabe:Seite124,Üb.5(mundlich).
  • Thema:Deutschland,Land mit Superlativen
Berühmte Persönlichkeiten.Відомі особистості.
1.Ознайомитися з портретами відомих людей. Seite 125 Üb.1 mundlich- усно, Seite 126 Üb.2 schriftlich.-письмово, Seite 127 Üb.7 mundlich.

Історія України (до 22.05)

  • Лівобережна Гетьманщина наприкінці 17 ст..Початок гетьманування І.Мазепи.
- опрацювати параграф 26, висновки;
- Відповісти на запитання 1-10 усно, 13- письмово. ( стр. 195-196).
- Підготувати повідомлення про гетьмана І.Мазепу (його діяльність, меценатство)
- Переглянути відео1, відео2
- Вивчити хронологію
  • Північна війна і Україна (1700-1721рр.)
- опрацювати параграф 27, пункти 1, 3, 4.
- Відповісти на запит.1-5 усно стр.205., виписати в зошит дати основних подій; діячів
- Хронологія, Переглянути відео
  • Церковне життя. Культура наприкінці XVII - у першій половині XVIII ст.
  • «Повстання С.Палія на Правобережжі»
Опрацювати п-ф 27 п. 2, висновки, відео, відповісти на пит 16 стр.206; мета, хід повстання, результат, хронологія (1702-1704рр. – повстання під проводом С.Палія на Правобережжі).
  • «Гетьман П.Орлик та його Конституція»
Опрацювати п-ф 27 п.5, висновки, відповісти на пит. 6-13, 16 усно, 14- письмово., Презентація Відео1відео 2
Термінологія: політична еміграція, конституція, коаліція.
Персоналії: Пилип Орлик; 
 Хронологія:
1710р 16 квітня- обрання П.Орлика гетьманом (в еміграції), ухвалення Конституції.
1711р.- Прутський похід, укладення договору між Московією і Туреччиною.
Дати відповідь на запитання (письмово в зошит):
1. Які основні положення «Пактів й Конституції законів і вольностей Війська Запорозького» (тезово зміст статей).
2. В чому особливість цієї Конституції, її історичне значення?
  • «Церковне життя. Культура к.17-п.пол.18 ст.»
Опрацювати п-ф 28, висновки. пит 1-14 усно 16- письмово. Стр.217, Відео
В зошит скласти таблицю «Українська культура в др.пол.17-п.пол.18ст»
          Галузь культури
 Основні досягнення, здобутки
1.
Освіта і друкарство

2.
Наукові знання

3.
Література

4.
Архітектура

5
Мистецтво

6.
Музика і театр


  • «Наш край у др.пол.17-п.пол. 18ст» (про Закарпаття, Мукачево).
Опрацювати додаткову інформацію з інтернет джерел, з монографія «Нариси історії Закарпаття» том 1. Підготувати повідомлення, реферат.

  • Для учнів 8-Б та 8-Г класів: самостійно виконати тематичні завдання в робочий зошит всі варіанти. При розв'язанні завдань можна користуватись підручниками, атласами, конспектами, інтернетом...


  • Посилення колоніальної політики Російської імперії. Гетьманство І.Скоропадського. Перша Малоросійська колегія (1722-1727рр.). Гетьманстьво Д.Апостола. Правління гетьманського уряду. 
Опрацювати п-ф 29, висновки. відпов.на пит. 1-10- усно Письмово: охарактеризувати діяльність гетьманів І.Скоропадського та Д.Апостола.(вн. І зовн. політику), або виконати пит.12 стр.229 ( порівняльна таблиця в зошит). Виписати дати в зошит. Відео
    До 22.05, 8-Б , 8-Г
  •  Опрацювати §33: «Культура України в друтій половині VIII століття»
http://youtube.com/watch?v=xYneunqfgEA , http://youtube.com/watch?v=cMvcgO2zz64 , http://youtube.com/watch?v=PTP6DbVAE_8 ,
http://youtube.com/watch?v=D8qACXU75go  , http://youtube.com/watch?v=jsk3R_Wm3BA , http://youtube.com/watch?v=S2EBBaC3Ulw
- Відповісти на запитання 1-12 – усно (ст. 260),
- Питання 13-14 - письмово. ( ст. 260).
-Підготувати презентацію «Григорій Сковорода – постать світового значення»

Всесвітня історія (до 22.05)

  • Річ Посполита у 16-17 ст. (параграф 19.)
- Терміни (вміти пояснити значення): фільварок, товарна продукція, магнати, шляхта, шляхетська республіка, сейм, Люблінська унія, « Великий потоп», «вільне вето», 
- опрацювати параграф 19, відповісти на запит. 1-12 усно (стр. 154) , дати, відео
- Підготувати повідомлення про одного з польських монархів (про королів, на вибір), або про період «Великого потопу» в Речі Посполитій.
  •  «Московська держава у 16-17 ст. Іван Грозний» 
Опрацювати п-ф 20, висновки. Пит 1- 9 усно. 12-письм., Відео, Презентація
Письмово: скл. табл в зошит: « Внутрішня (реформи) і зовнішня (війни, походи) політика Івана Грозного. 
Термінологія: самодержавство, Земський собор, опричнина, земщина, Смутні часи, Семибоярщина, «Соборноє уложеніє» 
Хронологія: 
1505-1533рр.- правління Василія ІІІ; 
1533-1584- правління Івана Грозного (IV); 
1547р.- вінчання на царство Івана Грозного (IV); 
1550р. – затверджено Судебник, збірник законів. 
1565-1572р. – опричнина 
1548-1552рр.- підкорення Казанського ханства 
1556р.- захоплення Астрахані 
поч.1558р.- к. 17ст.- підкорення Сибіру Єрмаком 
1558-1583р.- Лівонська війна. 
  • « Поява Російської імперії. Реформи Петра І» 
Опрацювати п-ф. 21 висновки, відео, презентація, пит. 1-9 усно, 10- письмово (Скласти в зошит хронологію основних подій правління Петра І). 
Використовуючи додаткову літ, інтернет ресурси скласти історичний портрет Петра І.  
  • Узагальнення знань за розділом ІV ((повтор п-ф 18-21), відповісти на пит 1-10 усно, стр176. Виконати в зошит тести стр. 177.
  • Для учнів 8-Б та 8-Г класів: самостійно виконати тематичні завдання в робочий зошит всі варіанти. При розв'язанні завдань можна користуватись підручниками, атласами, конспектами, інтернетом...
  • Просвітництво і промислова революція. 
Опрацювати п-ф 22. висновки, відпов. на пит 1-14- усно, 17 пит- письмово ( виписати в зошит технічні винаходи і відкриття). Відео
Письмово (обов’язково) 1.Виписати імена вчених- просвітників та їхні їдеї. (Д.Дідро,Вольтер) 2. Наслідки промислового перевороту.
Термінологія: просвітництво, барокко, класицизм, неокласицизм, секуляризація, промисловий переворот, аграрна революція, фабрика
Персоналії (в зошит): І.Ньютон, Т.Гоббс, Д.Дідро, Руссо, Вольтер,

     До 22.05, 8-Б , 8-Г
  • Опрацювати §27: «Індія та Персія в VI-VIII ст.»
http://youtube.com/watch?v=xTJLaLeVoz8 , http://youtube.com/watch?v=m3bFtlNnBc8 , http://youtube.com/watch?v=tksVLZrJmYM , 
http://youtube.com/watch?v=ds0KKtMZ76s , http://youtube.com/watch?v=wMyz3jnnbp0
- Відповісти на запитання 1-12 – усно (ст. 245),
- Питання 13-16 - письмово. ( ст. 245).
- Підготувати презентацію «Культура Персії в VI-VIII ст.»

Алгебра (до 12.04)

Для того, щоб оволодіти матеріалом, ознайомтесь з відповідним параграфом підручника. Також рекомендуємо переглянути відео з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань. Якщо необхідно, Ви завжди можете повторно ознайомитись з теорією;)
  • Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння: підручник §18, ст.141; відео; виконати №№ 592, 594, 595, 600, 602, 604, 609, 611. 
  • Формула коренів квадратного рівняння: підручник §19, ст. 148; відео; виконати №№ 633, 634, 635, 638, 639, 642, 644. 
  • Теорема Вієта. підручник §20, ст. 157; відео; виконати №№ 683, 684, 687, 697, 698. 
  • САМОСТІЙНА РОБОТА (здати до 09.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя)

Геометрія (до 12.04)

  • Многокутники: підручник §19, ст.140; виконати №№ 646, 648, 653, 655. 
  • Поняття площі многокутника. Площа прямокутника: підручник §20, ст. 145; відео; виконати №№ 667, 670, 673, 675, 677. 
  • Площа паралелограма. §21, ст. 151; відео1 та відео 2; виконати №№ 698, 703, 706, 707, 710. 
  • САМОСТІЙНА РОБОТА (здати до 09.00 ранку 6 квітня на електронну адресу вчителя)

Біологія (до 29.05)

  • Загальна характеристика сенсорних систем - опрацювати §41 
  • Зорова сенсорна система - опрацювати §42, презентація
  • §44-47. Сенсорні системи: смаку, нюху, слуху, рівноваги, руху, дотику 
  • §48, 49. Вища нервова діяльність людини. Безумовні рефлекси (фото 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8)
  • §50-51.Умовні рефлекси людини. Набута поведінка. Научіння (фото 1, фото 2, фото 3, фото 4)
  • Мова, пам'ять (§52—53). Фото1, фото2, фото3
  • Сон (§54). Узагальнення по темі: Вища нервова діяльність. Фото 1, фото 2, фото 3
  • З 27.04 по 30.04 готуємось до контрольних робіт за графіком. (§52-54) Вища нервова діяльність.  
  • Параграфи 57—60. Стрес. Імунна регуляція., Імунітет, види 

Географія (до 12.04)

Фізика (до 12.04)

  • Виконати тести по темі «Електричний струм. Сила струму. Напруга. Опір провідника»: Варіант №1, Варіант №2;
  • Тема. Паралельне з’єднання провідників.: вивчити §32, вправа №32: завдання 1, 2,3 ; опрацювати інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk;
  • Тема. Робота і потужність електричного струму: вивчити §33, вправа №33: завдання 1, 7; експериментальне завдання ст. 185, опрацювати інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GmIObA5EYS4;
  • Тема. Теплова дія струму. Закон Джоуля Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники: вивчити §34-35, вправа №34: завдання 1,2,3; вправа №35: завдання 1,2; опрацювати інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=WG2jTJGYeNA;

Хімія

  • Кислоти, їх назви, класифікація, поширеність у природі. Фізичні та хімічні властивості кислот. Їх взаємодія з основами та солями.
Опрацювати §28, 29 ст. 154-165
Виконати вправи 5, 6 ст. 161; 3,4 ст. 165. + Завдання

Трудове навчання (технології) (до 12.04)

За попередньою інформацією, конкурс «Воскресни, писанко» відбудеться 9 квітня. Писанки та композиції виготовляємо дистанційно (вдома). Роботи виконуємо в таких техніках: 
1. Писанки:
- Дряпанка
- Мальованка
- Зернівка
- Писанка, прикрашена бісером
- Писанка, виготовлена в техніці квілінг
- Писанка, виготовлена з глини
- Традиційна писанка, розтопленим воском 
2. Тематична композиція: «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»
3. Великодній рушник.
Виконуєте один виріб

ЗАВДАННЯ 1

Інформатика (до 26.04)

Учням, які навчаються у групах Вікторії Іванівни, для того, щоб оволодіти матеріалом, рекомендуємо переглянути презентації з поясненнями до теми. Після чого приступайте до виконання завдань (практична робота). Створені проекти відправити на електронну пошту зазначену в практичній роботі. При формуванні електронного листа в рядку «Тема» зазначити прізвище, ім'я відправника та клас (наприклад: Петрова Ірина 8-Г). 
Учням, які навчаються у групах Ганни Степанівни та Людмили Михайлівни, пропонується продовжити навчання під час карантину через Гугл Класи. Щоб потрапити до свого класу, потрібно отримати від вчителя код.
  • Форма для учнів Ганни Степанівни
*Оскільки багато хто вводить у формі невірну електронну адресу, розміщую коди для кожного класу, а також коротку інструкцію того, як приєднатись до класу. Не зволікайте, завдання самі не виконаються…
8-Б  hpik3g6  ; 8-В  ayiqvtc

  • Форма для учнів Людмили Михайлівни
  • Починаючи з 22 квітня, завдання для учнів Вікторії Іванівни буде на сайті

Мистецтво (до 18.05)

Фізична культура (до 12.04)

Виконуємо лише тоді, якщо дозволяє стан здоров'я!

Основи здоров'я (до 12.04)

  • §16. Ризики статевого дозрівання (вивчити). ст. 107, законспектувати «Інфекції, що передаються статевим шляхом»; Опрацювати (і знайти самостійно) презентацію з інтернет-джерел за темою «Інфікування і розвиток ВІЛ-інфекції»
  • §17. Відмова від небезпечних пропозицій. ст. 110, законспектувати «Як відмовитися від небажаної пропозиції» 
  • §18. Протидія сексуальному насиллю (вивчити) ; опрацювати ст. 117 «Пам’ятка: «Як уникнути сексуального насилля»»; опрацювати презентацію з інтернет- джерел «Злочини сексуального характеру. Кримінальна відповідальність»
  • §19. Організація дорожнього руху (вивчити); опрацювати презентацію з інтернет- джерел за даною темою
  • §20. Мотоцикл і безпека (вивчити); опрацювати ст.129 Правила дорожнього руху для мотоциклістів; опрацювати презентацію з інтернет-джерел «Безпека учасників дорожнього руху»
  • §21. Проблема чистої води (опрацювати) . Звернути увагу на інформацію про небезпеку купання в забруднених водоймах на ст.138. Презентація
  • § 22. Проблема чистого повітря (опрацювати). Ст. 140. Хімічне забруднення атмосфери (опорний конспект в зошит). Презентація

4 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Доброго дня! Це матеріали, в більшості випадків, на найближчий час. Згодом вони доповняться.

      Видалити
  2. Чому у зарубіжній літературі завдання для 9 класу?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий день. Вийшла механічна помилка, вже виправили посилання. Дякуємо за пильність!

      Видалити